// کد مطلب: ۱۴۸۹۵۵

هانیه توسلی

عکس جنجالی هانیه توسلی و دختران فامیلش غوغا کرد | عکس دیده نشده از هانیه توسلی جنجالی شد

عکس جنجالی هانیه توسلی و دختران فامیلش غوغا کرد | عکس دیده نشده از هانیه توسلی جنجالی شد
لینک کوتاه کپی شد

انتشار تصاویر بسیار متفاوت هانیه توسلی در کنار دختران فامیل که خودش هم از وجود آنها بی اطلاع بود، تبدیل به سوژه شد.

هانیه توسلی بازیگر سینما، تلویزیون متولد 14 خرداد 1358 در همدان می باشد. هانیه توسلی در پاییز 1379 با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد. هانیه توسلی سال 1380 با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد و به خاطر بازی در این فیلم تندیس بهترین بازیگر هفتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد. هانیه توسلی برای بازی در فیلم «دهلیز» در سال 1391 سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود نمود. در ادامه عکی هایی از کودکی هانیه توسلی را مشاهده میکیند.

عکس های کودکی هانیه توسلی در کنار دختران فامیل و خواهرانش

هانیه توسلی بازیگر مشهور سینما که مخاطبان تلویزیون او را با ایفای نقش در سریال وفا و میوه ممنوعه می شناسند، در اینستاگرام خود عکس های زیبایی از دوران کودکیش منتشر نموده است که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

هانیه توسلی بازیگر نقش منصوره در سریال زخم کاری که به تازگی در سریال نمایش خانگی «آکتور» ساخته نیما جاویدی ایفای نقش نموده است، دوران کودکی بسیار شادی را گذرانده است چرا که در خانواده پرجمعیتی رشد یافته و چهار خواهر به نام های هما، مهسا، هدیه و طناز دارد. پدرش نقی توسلی(نادر توسلی) سرهنگ سابق ژاندارمری در سال 1378 فوت کرده است.

هما خواهر بزرگ هانیه توسلی مترجم، مهسا جراح مغز، هدیه نوازنده و خواهر کوچکش طناز توسلی در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

بیوگرافی کوتاه هانیه توسلی

نام :هانیه

نام خانوادگی :توسلی

تاریخ تولد :1358/3/17

محل تولد :همدان

تحصیلات : فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی

هانیه توسلی متولد 17 خرداد 1358 در همدان بازیگر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. هانیه چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد.

خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه در آمریکا خواننده است. خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

هانیه توسلی در سریال زخم کاری

فیلم های هانیه توسلی

هانیه توسلی در آثاری چون آکتور، زخم کاری، گیسو، غریبه، وفا، میوه ممنوعه،شمس العماره، جهان با من برقص، اثیری، شب های روشن، جایی برای زندگی، دهلیز، سوء تفاهم، زمان می ایستد، کلمبوس، ندارها، عصر روز دهم، ابله، شاهگوش، قلب یخی، بی صدا حلزون، جهان با من برقص، ایده اصلی و... ایفای نقش نموده است. از وضعیت ازدواج و همسر هانیه توسلی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکس جنجالی هانیه توسلی و دختران فامیلش غوغا کرد | عکس دیده نشده از هانیه توسلی جنجالی شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه