// کد مطلب: ۱۴۰۶۹۲

بهاره رهنما

ژست چادری بهاره رهنما در خارج از کشور کولاک کرد | چهره باورنکردنی بهاره رهنما بعد از طلاق از حاجی

ژست چادری بهاره رهنما در خارج از کشور کولاک کرد | چهره باورنکردنی بهاره رهنما بعد از طلاق از حاجی
لینک کوتاه کپی شد

استایل بهاره رهنما با چادر را که به تازگی در فضای مجازی وایرال شده است را مشاهده کنید.

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه صدا و سیما میباشد. او در سال 52 و در اراک زاده شد. بهاره رهنما تاکنون 2 ازدواج ناموفق داشته است که حاصل ازدواج اول او با پیمان قاسم خانی دختری به نام پریا است. بهاره رهنما دارای حواشی زیادی در قضای مجازی میباشد. اخیرا عکس جدیدی در صفحه اینستاگرام خود در حرم حضرت عباس منتشر کرده که آن را در ادامه خواهید دید.

بهاره رهنما در مورد تصویری که در اینستاگرام خود منتشر کرد اینطور نوشت:

حرم حضرت عباس هميشه خيلي شلوغ تر حرم امام حسين هست.

ازدواج بهاره رهنما
بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

تحصیلات بهاره رهنما
بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.

ویدئوی حاشیه برانگیز
بهاره رهنما در یک ویدئوی اینستاگرامی دربارهٔ وضعیت مالی‌اش گفت: طبیعتاً وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی است که در این سن آسایش مالی داشته باشم. هر آدمی که بعد از 30 سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی‌دست و پایی است. این سخنان رهنما باعث واکنش‌ها و انتقادهای زیادی به او شد که در آخر حجم انتقادها باعث شد که رهنما مخاطب سخنان ویدیو را خودش بداند.

ژست چادری بهاره رهنما در خارج از کشور کولاک کرد | چهره باورنکردنی بهاره رهنما بعد از طلاق از حاجی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۱

  • ناشناس ارسالی در


    زیارت تون قبول باشه التماس دعا با چادر خیلی خوبی