// کد مطلب: ۱۴۰۸۹۱

مهدی قائدی

لیموزین چند میلیون دلاری مهدی قائدی | ثروت باور نکردنی مهدی قائدی

لیموزین چند میلیون دلاری مهدی قائدی | ثروت باور نکردنی مهدی قائدی
لینک کوتاه کپی شد

مهدی قائدی را سوار بر یک لیموزین گران قیمت مشاهده میکنید.

به گزارش طلانیوز: مهدی قائدی بازیکن فوتبال اهل ایران زاده 14 آذر سال 1377 میباشد. او بازیکن سابق تیم استقلال بود که اکنون در باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات بازی میکند. مهدی قائدی در سال 98 وقتی 21 ساله بود ازدواج کرد. حاشیه های زیادی برای مهدی قائدی و همسرش در اینستاگرام دست به دست میشود. اکنون لیموزینی که مهدی قائدی سوار برا آن است را در زیر مشاهده میکنید:

هک اینستاگرام

این فوتبالیست جوان از زمان حضور خود در استقلال اغلب درگیر حاشیه بود. اولین ماجرا مربوط به هک اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی و غیر عرف او تا جایی جنجالی شد که پیش بینی می شود از استقلال اخراج خواهد شد که نشد

مشکل سربازی

قائدی که هنوز خدمت سربازی خود را انجام نداده بعد از ورود به استقلال با تصمیم مدیران این تیم سر از دانشگاه درآورد و حالا دانشجو بوده و معافیت تحصیلی دارد !

تصادف شدید

مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاه اش به بوشهر رفته بود 8 بهمن 96 در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌ شود. یکی از پسران حاضر در این تصادف درگذشت و یک دختر نیز مجروح شد ، خود قائدی نیز بخاطر خونریزی مدتی در بیمارستان بود و بعد از عمل جراحی مرخص شد.

اولین بازی قائدی در لیگ برتر

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است برخلاف تصور بدون استرس کارش را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط 18 سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه 71 از میانه زمین آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده نیماری که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

لیموزین چند میلیون دلاری مهدی قائدی | ثروت باور نکردنی مهدی قائدی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه