// کد مطلب: ۱۴۰۲۶۲

رپرتاژ اگهی

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با برند زینود در تصفیه مارکت

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با برند زینود در تصفیه مارکت
لینک کوتاه کپی شد

چرا باید برای خرید دستگاه تصفیه آب این همه مدل وجود داشته باشد؟ چرا انقدر تعداد فروشندگان زیاد است؟

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با برند زینود در تصفیه مارکت

چرا باید برای خرید دستگاه تصفیه آب این همه مدل وجود داشته باشد؟ چرا انقدر تعداد فروشندگان زیاد است؟ چرا انقدر تعداد تولید کنندگان و وارد کنندگان زیاد است؟ چرا انقدر قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی متفاوت است و هر کسی یک قیمت را میدهد؟ چرا برای برخی دستگاه های تصفیه آب تخفیف های غیر منطقی 50 70 درصدی در سایت های فروشگاهی مثل چی چی کالا وجود دارد؟ چرا یکی میگوید دستگاه تصفیه آب تایوانی یکی میگوید دستگاه تصفیه آب ایرانی ؟ چرا در این وضعیت برخی ادعا میکنند دستگاه تصفیه آب کانادایی داریم؟ چرا تصفیه آب تایوانی در ایران باید وجود داشته باشد؟ تمام این ها نشان از یک اتفاق بزرگ و نا امید کننده دارد که انگار هیچ کنترلی وجود ندارد . دستگاه تصفیه آب انقدر متنوع نیست و قیمت ها انقدر بالا و پایین ندارد بلکه فروشندگان غیر رسمی و زیرزمینی این مشکلات را به وجود آورده اند.

بهترین دستگاه تصفیه آب - تصفیه مارکت

پس راه حل چیست ؟

فقط یک راه حل مشتریان گرامی دارند که فقط از شرکت متخصص و معتبر خرید کنند. دقت کنید کسی اگر یک سایت اینترنتی زده که معتبر به حساب نمی آید. دیده میشود که سایت زده شده و اسم خودشان را هم شرکت گذاشته اند اما یک شماره ثبت قابل پیگیری از ثبت شرکت ها ندارند چه برسد به مجوز!!

محصولات زینود را هم اگر خرید میکنید به فروشنده آن دقت کنید که حتما جزو نمایندگان رسمی شرکت اصلی تولید کننده باشد. چون عده ای سود جو تصفیه آب بی کیفیت را به عنوان دستگاه زینود به فروش میرسانند.

انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب با فیلترهای مختلف در بازار موجود هستند و تصمیم گیری در مورد این که به چه نوعی نیاز دارید و یا چه نوعی برای شما بهتر است، کمی گیج کننده به نظر می رسد. در این جا مواردی را که برای خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر بگیرید، با هم مرور می کنیم:

در مورد این که چرا می خواهید دستگاه تصفیه آب بخرید فکر کنید. خیلی از مردم به دلیل رفع مزه بد آب و یا کاهش املاح معدنی (سختی آب) و گل و لای و آلاینده های مضر محلول موجود در آب اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب می کنند.

دستگاه تصفیه آب اصلی با برند زینود

تشخیص دستگاه تصفیه آب تقلبی از دستگاه تصفیه آب اصلی زینود

چرا باید تشخیص دستگاه تصفیه آب را بتوانیم انجام دهیم؟ مگر ممکن است چه اتفاقی بیافتد ؟ پاسخ اینجاست که به راحتی یک دستگاه تصفیه آب تقلبی و بی کیفیت به عنوان دستگاه تصفیه آب زینود به شما فروخته میشود. مگر میشود دستگاه تصفیه آب زینود تقلبی هم باشد؟ بله چرا نشود . متاسفانه تقلب در همه دستگاه های لوازم خانگی هم رایج است. تا کنون نشنیده اید که ماشین لباسشویی چینی بی کیفیت جای بوش به شما فروخته شود؟ معلومه که هست و این زیرکی مشتری را میرساند که بتواند تشخیص تصفیه آب زینود اصل را داشته باشد. اولا اگر دستگاه تصفیه آب زینود اصلی را از خود شرکت تولید کننده ی آن خرید کنید که خیالتان راحت است و مشکلی هم دامنگیر شما نخواهد شد. اما اگر از دیگر فروشندگان هم خواستید خرید کنید به این نکات دقت زیادی داشته باشید.

مهمترین نکته در دستگاه تصفیه آب زینود و اولین نکته ی و ساده ترین نکته ، وجود کارتن زینود است. اگر دستگاه تصفیه آبی به نام دستگاه تصفیه آب زینود به شما فروخته شد اما کارتن آن نو نیم اصطلاحا بود و یا به انگلیسی زینود نوشته نشده بود مطمئن باشید کلاه سرتان رفته است و همانجا در خرید توقف کنید. و نکته دیگر میتوانید از شرکت تولید کننده اصلی استعلام نماینده را انجام دهید. Xinode تصفیه آب با کیفیتی است که متاسفانه سودجویان از آن بهره میبرند و سو استفاده میکنند.

وزن: فیلترهای تقلبی اغلب سبک تر از فیلترهای اصلی هستند؛ چون فاقد مقادیر کافی کربن و اجزای دیگر فیلتراسیون هستند. حتی بعضی از فیلترها ممکن است محتوی هیچ کدام از محصولات مورد نیاز برای تصفیه آب نباشند و فقط از قطعات خرد شده روزنامه پر شده باشند. البته فیلترهایی که از ذغال سنگ به جای ذغال پوسته نارگیل استفاده شده وزن بیش تری دارند.

این فیلترها به اندازه فیلترهای کربن پوسته نارگیل قدرت جذب موادی مثل مشتقات کلر را ندارند، برای مدت طولانی مواد مضر را نمی توانند جذب کنند و حتی آلاینده هایی مثل فلزات سنگین را می توانند به آب وارد کنند. در دستگاه های تقلبی به جای استفاده از پلاستیک گرید خوراکی از پلاستیک معمولی استفاده می شود که مواد شیمیایی مضر را داخل آب آزاد می کند.

برچسب گواهینامه: آب آشامیدنی می تواند محتوی رسوب و مواد جامد، فلزات سنگین مثل سرب، جیوه، آزبست، مواد شیمیایی مضر مثل نیترات و محصولات جانبی کلر، آفت کش ها، رادیواکتیو و بقایای داروها باشد. یک سیستم تصفیه آب اصلی، از نظر استانداردهای NSF برای حذف این مواد آلاینده و تاثیر جانبی بر روی سلامتی تست و تایید شده است.

چندین انجمن مستقل گواهینامه هایی برای تایید کیفیت تجهیزات تصفیه آب صادر می کنند. دو مورد از مهم ترین این گواهینامه ها بنیاد ملی بهداشت (NSF) و انجمن کیفیت آب (WQA) هستند. توجه داشته باشید که گواهینامه EPA، کیفیت دستگاه را از نظر حذف بعضی از آلاینده های خاص تضمین نمی کند. مطمئن شوید بر روی جعبه دستگاهی که می خرید، گواهینامه از NSF یا WQA یا Underwriters Laboratories Inc را داشته باشد.

NSF: یک سازمان غیروابسته است که برای محصولات تصفیه آب استاندارد تعیین می کند. بعضی از استانداردهای NSF برای سیستم های تصفیه آب، استاندارد 42 و 53 NSF/ANSI برای فیلتر کربنی، استاندارد 41 برای طعم و بو، استاندارد 53 برای اطمینان از حذف کیست های میکروارگانیسم ها و استاندارد 58 برای سیستم های اسمز معکوس هستند، که می توانید از طریق سایت NSF databaseExternal محصول مورد نظر خودتان را بررسی کنید.

برچسب NSF می تواند برای اطمینان از اصل بودن کالا به شما کمک کند. البته در نظر داشته باشید، NSF یک سیستم ارائه گواهی است نه یک سیستم کنترل کیفیت و بنابراین نمی تواند کارایی فیلتر را ضمانت کند. برای این منظور بهتر است، همان طور که گفتیم شرکت سازنده دستگاه را هم در نظر داشته باشید.

خیلی از دستگاه های تصفیه آب تقلبی عنوانی شبیه به برندهای معتبر و برچسب تقلبی و فریبنده دارند؛ ولی دارای نماد معتبر بر روی جعبه محصول نیستند و ممکن است فقط یک آرم تقلبی کوچک داشته باشند که برای فریب خریدار طراحی شده است.

بسته بندی براق: خیلی از دستگاه های تصفیه آب تقلبی و فیلترهای تقلبی طوری طراحی شده اند، که از نظر ظاهری گران تر و جذاب تر به نظر می رسند و بسته بندی براق و فریب دهنده دارند.

قیمت: قیمت دستگاه های تصفیه آب تقلبی و فیلترهای جعلی ممکن است خیلی پایین و غیر واقعی باشد.

دستگاه تصفیه آب کیسی زینود در تصفیه مارکت

دستگاه تصفیه آب ساخت کدام کشور را خریداری کنم؟

اگر بخواهیم راهکاری برای انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب داشته باشیم، باید گفت در عملکرد دستگاه تصفیه آب ساخت هیچ برند یا کشوری برتر شاخصی وجود ندارد. برای مثال تقریبا تمام دستگاه های تصفیه آبی که از تکنولوژی مشخصی مانند اسمز معکوس استفاده می کنند، برای تصفیه آب به یک روش عمل می کنند و کیفیت آب قابل قبولی دارند.

نکته مهم در انتخاب دستگاه های تصفیه آب با هر برند و مدلی که باشند، فیلترهای سه مرحله اول فیلتراسیون (فیلتر الیافی، کربن گرانول و کربن بلاک) است. تاثیر این فیلترها با توجه به جنس و ماده اولیه تشکیل دهنده آنها می تواند تا حدودی متفاوت باشد. بنابراین برای انتخاب دستگاه تصفیه آب، اصالت و کیفیت فیلترهای آن اهمیت زیادی دارد.

خارج از مبحث اصالت فیلترها، دستگاه های تصفیه آب خانگی در فرایند تصفیه آب تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. بنابراین توصیه می کنیم دستگاه تصفیه آبی را انتخاب کنید، که همه اجزا و مواد آن توسط شرکت های معتبری تولید می شوند، که کنترل کیفی خوبی دارند و از نظر استانداردهای سلامتی، کنترل کیفیت و خدمات پشتیبانی آن اطمینان داشته باشید.

تفاوت دستگاه های تصفیه آب بیش تر از نظر جنبه ظاهری و زیبایی، امکانات جانبی دستگاه مثل نمایش کیفیت آب خروجی یا وضعیت احتمالی فیلترها است. البته دستگاه های تصفیه آب با توجه به کیفیت و امکانات به کار رفته در آنها، قطعا تفاوت هایی از لحاظ طول عمر و سایر موارد با هم دارند.

این به انتخاب شما بستگی دارد، که آیا امکان هزینه کردن برای خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت و دارای ظاهری زیبا برایتان وجود دارد و یا تنها به دنبال دستگاهی برای تصفیه آب هستید و ظاهر آن اهمیت چندانی برای شما ندارد.

مهم ترین فاکتور برای خرید دستگاه تصفیه آب این است که شما چه نوع ناخالصی را می خواهید از آب حذف کنید و این که آیا در مورد سلامتی آب نگران هستید و یا فقط طعم و بوی نامطلوب آب شما را اذیت می کند.

مواد آلاینده احتمالی آب منطقه خودتان را شناسایی کنید. مثلا آب لوله کشی شهر معمولا دارای مقداری کلر و محصولات جانبی آن مثل تری هالومتان ها، فلزات سنگین مثل جیوه و سرب، میکروپلاستیک، آرسنیک، مواد آلی باقی مانده از جانداران در آب و میکروارگانیسم هایی است که با کلر حذف نمی شوند.

فیلتر مناسب برای حذف این آلاینده ها را بشناسید. به این دلیل که فیلترهای مختلفی برای انواع مختلف آلاینده های آب طراحی شده است و بعضی از دستگاه ها از چند نوع فیلتر مختلف برای حذف ناخالصی های آب استفاده می کنند.

ببینید که چه نوع دستگاهی برای شما از نظر هزینه، فضای خانه و سبک زندگی مناسب است. انتخاب یک سیستم تصفیه آب بر اساس مدل، تکنولوژی و میزان آب مورد نیاز خانواده انجام می شود. به خصوص میزان آب مورد نیاز روزانه اهمیت زیادی در انتخاب دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس با مخزن مناسب دارد. مخزن کوچکتر نمی تواند نیازهای یک خانواده پرجمعیت را برآورده کند و مخزن بزرگ تر از حد لازم هم باعث دیر خالی شدن مخزن و ماندن آب می شود.

تصمیم بگیرید که سایز دستگاه تصفیه آب مورد نیاز شما با توجه به ابعاد محل مورد نظرتان چقدر باید باشد.

توجه داشته باشید که انواع دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی و رومیزی فقط در ظاهر و طراحی یا در تجهیزات نمایش وضعیت آب خروجی با هم تفاوت دارند. اما در عمل هر دو نوع دستگاه از یک روش برای تصفیه آب استفاده می کنند و حتی میزان ظرفیت تولید آب دستگاه های زیر سینکی و رومیزی با هم برابر است.

طراحی و شکل ظاهری دستگاه های تصفیه آب رومیزی و زیر سینکی باعث می شود که این دستگاه ها دارای فیلترهای اختصاصی خودشان باشند.

بنابر این توصیه ما این است که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، از اختصاصی نبودن فیلترهای آن اطمینان حاصل کنید، تا در موقع تعویض فیلترهای دستگاه با مشکل تهیه فیلترها مواجه نشوید.

همه تجهیزات تصفیه آب نیاز به نگهداری و سرویس دوره ای دارند ولی در بعضی از محصولات این سرویس ها ساده تر هستند، مثل تعویض فیلتر کربنی یا لامپ یووی. در بعضی سیستم های دیگر نگهداری پیچیده تر است مثل بازسازی فیلترهای اکسید کننده یا تعویض ممبران در سیستم های اسمز معکوس.

مقالات دستگاه تصفیه آب زینود در تصفیه مارکت

بهتر است قبل از خرید دستگاه از نحوه نگهداری و سرویس آن اطلاع کافی پیدا کنید.

در زمان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، همان طور که سیستم های RO را برای پیدا کردن محصولی که مناسب شما باشد مقایسه می کنید،

حتماً پیش خودتان این 5 سوال را مطرح کنید:

• آیا این دستگاه بازخورد خوبی از نظر مشتریان داشته است؟

• آیا شرکت تولید کننده این دستگاه تصفیه آب معتبر است؟

• آیا این دستگاه تصفیه آب از قطعات با کیفیت تولید کنندگان قابل اعتماد استفاده می کند؟ و آیا دستگاه و قطعات آن از نظر FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) و NSF (بنیاد ملی بهداشت) تأیید شده اند؟

• آیا این دستگاه تصفیه آب از جدیدترین روش استفاده می کند و فناوری آن به روز است؟

تصفیه مارکت

توانایی و مزیت این دستگاه تصفیه آب در مقایسه با دستگاه های دیگر مانند آن چیست و چطور مقایسه می شود؟ چون برخی دستگاه های تصفیه آب بسته به نیاز مشتری و نوع آلاینده های آب توانایی بالاتری از نظر جداسازی مواد آلاینده دارند.

منبع : تصفیه مارکت

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با برند زینود در تصفیه مارکت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه