// کد مطلب: ۱۴۶۹۶۱

رپرتاژ اگهی

کشمش سبز آفتابی بهتر است یا سایه خشک؟

کشمش سبز آفتابی بهتر است یا سایه خشک؟
لینک کوتاه کپی شد

این محصول حاوی مقدار فراوانی آنتی اکسیدان است که سبب از بین رفتن رادیکال های آزادی که باعث به وجود آمدن سرطان ها هستند می شود همچنین برای رفع بیماری های روده ای به خصوص یبوست مفید است زیرا دارای مقادیر فراوانی فیبر می باشد.

کشمش سبز دارای میزان بالایی منیزیم و پتاسیم می باشد که باعث کاهش اسیدیته و دفع سموم از خون می شود و از بروز بیماری هایی مثل: قلبی و عروقی، سنگ کلیه، نقرس و آرتروز جلوگیری می کند .

از دیگر خواص این محصول ضد باکتری بودن آن است که تب و باکتری های مضر را کاهش می دهد که استفاده روزانه از کشمش می تواند شما را از بروز سرما خوردگی و عفونت ها حفظ کند. ماده ای به نام اسید اولئانولیک در کشمش وجود دارد که از پوسیده شدن دندان جلوگیری می کند همچنین دارای مقدار قابل توجهی کلسیم است که به سلامت دندان ها کمک می کند. کشمش باعث می شود تا انرژی فوق العاده ای داشته باشید و برای افرادی که مشکل باروری دارند بسیار موثر است و به رفع نا باروری کمک بسزایی خواهد کرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

2

اگر سلامت پوستتان برایتان اهمیت دارد حتما از کشمش استفاده کنید زیرا به شادابی پوست و جلوگیری کردن از افتادگی و چین و چروک کمک زیادی می کند و با استفاده روزانه از آن متوجه براقی و تغذیه ی پوست خود خواهید شد و همچنین می توانید از بیماری های پوستی جلوگیری کنید. کشمش ها در حفظ زیبایی و شادابی موها کمک زیادی می کند که مصرف منظم آن می تواند تاثیر بسزایی در سلامت پوست داشته و از بروز شوره و التهابات پوست جلوگیری کند.

خرید و فروش کشمش سبز عمده

امروزه به دلیل محبوبیت کشمش سبز، خرید و فروش آن به صورت عمده زیاد می باشد و همانطور که در بالا هم گفته شد دارای خاصیت های بسیاری می باشد که بهتر است در برنامه ی روزانه ی خود قرار بدهیم. افرادی که از بی خوابی عذاب می کشند مصرف کشمش را بسیار جدی بگیرند زیرا تاثیر بسیار خوبی برای رفع این مشکل دارد .

برای افرادی که دچار بیماری فشار خون هستند بسیار موثر است و همچنین برای کودکان هم خواص زیادی دارد از جمله :

کمک به تقویت حافظه

رفع یبوست

هضم شدن بهتر غذا

مفید برای رشد جسمی و ذهنی کودک

3

باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید خرید کشمش سبز را به صورت اینترنتی انجام دهید.

حتما در برنامه ی روزانه ی کودکان خود قرار دهید. کشمش سبز به دلیل قندی که دارد سبب ایجاد انرژی و سر حالی می شود که برای زنان باردار و رفع خستگی و بی حالیشان بسیار مناسب و برای جنین هم بسیار مفید می باشد. در کل فواید و ارزش غذایی این محصول بسیار زیاد است و به دلیل شیرینی طبیعی که دارد آن را به یک میان وعده ی عالی تبدیل کرده است که برای همه ی گروه های سنی مفید و مناسب می باشد .

طبع کشمش سبز گرم و خشک است به همین دلیل برای افرادی که طبع سردی دارند مناسب است همچنین برای تقویت کبد، سیستم تناسلی، حافظه و قلب مفید می باشد. این خشکبار مغذی به روش خاصی تولید می شود که آن را بسیار خوش طعم می کند.

خواص کشمش سبز آفتابی

همان طور که گفتیم کشمش سبز آفتابی خواص بی شماری دارد که با مصرف آن چه به صورت خام و چه به صورت پخته شده در کنار غذا موجب سلامت خود و خانواده تان می شوید .

در ادامه ی خواص این میوه باید گفت که تقویت نور چشم هم از آثار مصرف این میوه است، همیشه جهت تقویت و سلامت چشم هویچ را توصیه می کنیم ولی شاید تا کنون در باره ی خواص کشمش برای چشم و سلامتی اش اطلاعات کافی نداشته اید، این میوه با ترکیبات خود چشم را تقویت کرده و آن را از تنبلی و ضعیف شدن مصون می دارد، همچنین اگر در طول روز ساعات زیادی مطالعه دارید خوب است کشمش را به همراه خود داشته باشید.

4

رفع کننده کم خونی هم از فواید کشمش سبز آفتابی می باشد، افرادی که کمبود آهن دارند این کمبود سبب کم خونی شان شده و لازم می باشد از این میوه به شکل منظم استفاده نمایند اما باید بدانید که کشمش میوه‌ ای رسیده و خشک شده ی انگور بوده که بر اساس نوع انگور، شکل و شرایط خشک شدن و مواد افزودنی آن به نامهای گوناگونی در بازار به فروش رسیده و مثل دیگر خشکبار در تمام ایام سال قابل یافت می‌ باشد .

همچنین انگور در دو شکل امکان استفاده دارد، یکی انگور تازه و دیگری انگور خشک شده است که انگور خشک شده توسط حرارت و گرما مثل نور خورشید خشک شده و تبدیل به کشمش می گردد همان طور که از خواص آن گفتیم باید اضافه کنیم که مصرف کشمش به خاطر کلسیم فراوانش برای سلامت استخوان و مفاصل مفید بوده و از پوکی استخوان جلوگیری می‌ نماید .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد.

کشمش سبز آفتابی بهتر است یا سایه خشک؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه