// کد مطلب: ۱۴۸۳۸۹

رپرتاژ اگهی

با این برنامه ریزی در کوتاه ترین زمان ثروتمند شدم

با این برنامه ریزی در کوتاه ترین زمان ثروتمند شدم
لینک کوتاه کپی شد

این باور را که افراد ثروتمند آدم های بدی هستند و افراد فقیر انسان های با اخلاق و خوبی هستند را دور بریزید و با این بهانه ها خودتان را گول نزنید، برنامه ریزی درست توانست من را به ثروت برساند و کسب و کارم را در حوزه ایزوگام ارتقا دهد.

ایزوگام

برای آن که دقیق تر بدانیم ایزوگام چیست باید تاریخچه آن را مرور کنیم. حفاظت از سکونت گاه در برابر رطوبت از همان ابتدار روبرو شدن انسان با پدیده بارندگی اولویت بوده است. بشر مجبور بوده برای جلوگیری از بوی نامطبوع و حشرات، محل زندگی خود را در مقابل رطوبت محافظت کند.

در گزارشات باستان شناسی از بقایای سکونت گاه های کشف شده نشانه های زیادی وجود دارد. نشانه هایی که ثابت می کند انسان از ترکیب قیر معدنی با نوعی خاک رس (با دانه های ریز) بهره می گرفته است. آمیخته ای از قیر پخته شده و خاک رس جهت عایق بندی رطوبتی ( waterproofing ) و حتی به عنوان ملات به چشم میخورد. این نشانه ها مربوط به دوره ایلامی است.

بدون شک قیر معدنی یکی از ابتدایی ترین مواد بکار رفته برای آب بند کردن محل سکونت بوده است. ایرانیان قیر را از زمان باستان می شناختند. به خاطر خاصیت حرارت پذیری، ذوب شدگی و چسبندگی آن را بعنوان عایق ضد آب به کار برده اند. از تحقیقات اینطور گمان می رود که واژه قیر اولین بار در دوره ایلامی ها ابداع شده است.

ایزوگام چسب دار

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می ‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین 10 سال است. ایزوگام چسب دار پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش،آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

بسته به نوع محصول (تک لایه یا دو لایه) تیشو و پلی آستر وارد تشتک قیر می‌گردند. سپس با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می‌گردد. همچنین ضخامت لایه توسط مجرای خروجی تعبیه شده در بالای تشتک قیر تنظیم می گردد.

ایزوگام عایق رطوبتی

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با استفاده از آسفالت و قیرگونی و یا ترکیب این دو انجام می‌ شد با تولید ایزوگام عایق رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ به تدریج قیر گونی و آسفالت جای خود را به این عایق‌ یعنی ایزوگام دادند.

امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با عایق رطوبتی (ایزوگام) انجام می‌گردد. ایزوگام یکی از انواع سیستم‌ها برای عایق‌کاری پشت بام است. این عایق با کارایی خوبی که داشته است روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایزوگام از چندین لایه حفاظتی تشکیل شده است و به آسانی قابل نصب و استفاده می ‌باشد.

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت دانش و تکنولوژِی در این زمینه، عایق های رطوبتی که به اصطلاح به آن ها ایزوگام می گویند تولید می شوند و به سرعت جایگزین روش های قدیمی شده اند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ...

با این برنامه ریزی در کوتاه ترین زمان ثروتمند شدم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه