// کد مطلب: ۱۴۶۳۰۱

کی‌روش | کارلوس کی‌روش | واکنش کی‌روش

استقبال ویژه مهدی طارمی از بازگشت کی‌روش | خط و نشان یاران کی‌روش برای رقبا

استقبال ویژه مهدی طارمی از بازگشت کی‌روش | خط و نشان یاران کی‌روش برای رقبا
لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی پس از ورود به زمین روند بازی را تغییر داد تا اینگونه از بازگشت کی‌روش استقبال کند.

کارلوس کی‌روش مربی فوتبال اهل پرتغال است و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران میباشد. کی‌روش دستیار راست الکس فرگوسن در منچستر یونایتد بود و با وی سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا 08-2007، جام باشگاه‌های جهان 2008، پریمر لیگ انگلستان در فصل‌های 03-2002، 07-2006، 08-2007، جام حذفی فوتبال انگلستان در فصل 04-2003 و جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان در فصل‌های 06-2005، 09-2008 و 10-2009 را نیز دارد. کی‌روش همچنین مدتی مربی‌گری باشگاه رئال مادرید را هم در کارنامه خود داشت. کی‌روش در زمینه مربی‌گری ملی نیز مربی امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، پرتغال، ایران، کلمبیا و مصر بوده‌است.

تیم ملی ایران با ارائه یک نمایش منطقی و با فرصت‌طلبی مهدی طارمی موفق به شکست اروگوئه شد. طارمی در این بازی با نظر کی‌روش روی نیمکت نشسته بود و از دقیقه 70 وارد زمین شد تا روند مسابقه به سود تیم ملی تغییر کند.

طارمی که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد توانست با گلزنی مقابل اروگوئه ایران را به یک برد روحیه‌بخش برساند و باعث شود کی‌روش بازگشت به نیمکت تیم ملی را با برد جشن بگیرد.

طارمی در دقایقی که در زمین حضور داشت عملکرد موثری از خودش نشان داد و با حضور او تیم ملی در حملات خطرناک‌تر از قبل ظاهر شد و توانست ضربه نهایی را به رقیب بزند.

منبع: خبرآنلاین

استقبال ویژه مهدی طارمی از بازگشت کی‌روش | خط و نشان یاران کی‌روش برای رقبا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه