// کد مطلب: ۱۴۹۴۰۰

سردار آزمون | حواشی سردار آزمون | زندگی سردار آزمون | فوتبال سردار آزمون

درخواست کودک هوادار تیم ملی از سردار آزمون | روی پلاکارد دختر کوچک چه نوشته شده؟

درخواست کودک هوادار تیم ملی از سردار آزمون | روی پلاکارد دختر کوچک چه نوشته شده؟
لینک کوتاه کپی شد

یک دختر کوچک هوادار تیم ملی با بالا بردن یک پلاکارد سوژه شد. او دی این پلاکارد از سردار آزمون درخواستی جالب کرد.

به گزارش طلانیوز؛ سردار آزمون بازیکن سرشناس تیم ملی ایران است. سردار آزمون در بازی اول تیم ملی مقابل انگلیس، از اواخر نیمه دوم وارد زمین شد. اما الان و در بازی دوم مقابل تیم ولز از اول بازی درون زمین بازی می‌کند. درخواست یک کودک از سردار آزمون به سوژه رسان‌عها تبدیل شد.

طرفداران ایرانی برای حمایت از تیم ملی فوتبال به ورزشگاه احمد بن علی رفته‌اند و با تشویق‌های خود به ملی‌پوشان روحیه می‌دهند. در بین هواداران ایرانی یک کودک خردسال در ورزشگاه حضور یافته و پلاکاردی را در دست داد که روی آن درخواست جالبی از سردار آزمون داشته است.

این دخترخانم خردسال روی پلاکاردی که در دست گرفته نوشته است:‌«سردار ناموسا لباست بده به من.»

سردار آزمون برخلاف مسابقه با انگلیس در دیدار امروز مقابل ولز به عنوان یار فیکس در ترکیب ایران قرار گرفته و قطعا اگر پلاکاردی که این دختر خردسال در دست داشت را در ورزشگاه دیده باشد، آخر بازی درخواست او را اجابت خواهد کرد.

در جام های جهانی قبلی نیز شاهد چنین درخواست هایی برای گرفتن پیراهن از بازیکنان تیم ملی ایران بودیم که این موضوع بر جذابیت های مسابقات می‌افزاید.

درباره سردار آزمون بیشتر بدانید

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن اشاره کرد. سردار آزمون همچنین در لیگ قهرمانان اروپا توانسته 8 گل را به نام خود ثبت کند که به ترتیب در برابر اندرلیخت ، آژاکس آمستردام ، بایرن مونیخ ، اتلتیکو مادرید ، بنفیکا ، المپیک لیون و چلسی با ثمر رسیده اند تا وی را به بهترین گلزن ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کنند.

سردار آزمون همچنین 5 گل نیز در لیگ اروپا به ثمر رسانده که به ترتیب در برابر مولده نروژ، اسپارتا پراگ، فنرباغچه استانبول (2 بار) و ویارئال به نام وی ثبت شده‌اند.

زندگی شخصی سردار آزمون


سردار آزمون در 11 دی 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد. سردار آزمون فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد.

پس از جام جهانی 2018 سردار آزمون که با انتقادات شدید هواداران تیم ملی ایران مواجه شده بود با ابراز نارضایتی و اعلام تشدید بیماری مادرش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد اما پس از گذشت مدتی با دعوت کارلوس کی‌روش به تیم ملی بازگشت و در جام ملت‌های آسیا 2019 برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

به گفتهٔ خود آزمون وی هوادار باشگاه رئال مادرید است. وی همچنین از علاقه‌مندان رشته سوارکاری بوده و خودش نیز تعدادی اسب دارد.[

درخواست کودک هوادار تیم ملی از سردار آزمون | روی پلاکارد دختر کوچک چه نوشته شده؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه