// کد مطلب: ۱۵۰۷۰۲

بیمه مرکزی |

سومین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه برگزار می‌شود

سومین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه برگزار می‌شود
لینک کوتاه کپی شد

سومین سه شنبه های نوآوری با حضور رئيس کل بیمه مرکزی و معرفی دو طرح فناورانه در حوزه گمرک، بیمه متصدیان حمل و نقل و سامانه های الکترونیکی بیمه زندگی خاورمیانه امروز در بیمه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه با هدف تلفیق فناوری و دانش بیمه ای به منظور ایجاد طرح های نوین بیمه ای به همت معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی هر هفته با معرفی دو ایده برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی ، برگزاری این رویداد را عامل محرکه و پویایی صنعت بیمه دانست و ایجاد رشته ها و خدمات جدید بیمه ای را یکی از عوامل اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه عنوان کرد.
همچنین معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ، سه شنبه های نوآورانه را به عنوان پیش درآمد ایجاد مرکز نوآوری صنعت بیمه اعلام کرد و افزود: در این نشست ها ضمن معرفی طرح ها و ایده های جدید، مشکلات و معضلات صنعت بیمه از سوی بیمه گران و بیمه گذاران بزرگ شناسایی خواهد شد تا در مرکز نوآوری متناسب با نیازهای بازار و بهره گیری از ایده های معرفی شده، خدمات و محصولات جدید بیمه برای ارائه به بازار صنعت بیمه طراحی شود.

سومین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه برگزار می‌شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه