// کد مطلب: ۱۵۲۲۱۸

توانایی رفع چالش‌های اقتصادی کشور در چابهار وجود دارد

منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از گردشگران نوروزی می‌شود

منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از گردشگران نوروزی می‌شود
لینک کوتاه کپی شد

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار از آماده سازی سیما و منظر شهری این منطقه برای استقبال از حضور گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، اقبال صادقی با اعلام این مطلب گفت: باهدف زیباسازی فضای شهری، نیروهای این مدیریت اقدام به بازسازي و كاشت چمن به متراژ 10 هزار مترمربع و 100 هزار بوته گل فصلی در معابر اصلي و فضاهای سبز شهر کرده اند.

وی از پاكسازي جداره‌هاي گيت‌هاي ورودي و خروجي این منطقه آزاد خبر داد و افزود: رنگ آميزي مبلمان شهري، جداول و تاسيسات عمومي بخشی دیگر از اقدامات این مجموعه به منظور ایجاد آمادگی برای پذیرایی شایسته از میهمانان نوروزی است.

به گفته صادقی، اجرای نقاشي‌های ديواري هنري با نگاه به فرهنگ و سنت‌های بومی و محلی، از دیگر برنامه‌های این مدیریت برای زیباتر کردن سیما و منظر منطقه آزاد چابهار می‌باشد.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان یادآور شد: چابهار با ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی یکی از مناطق قابل توجه گردشگری است که به واسطه قرار گرفتن در بخش جنوبی کشور و همجواری با دریای عمان، مقصدی مناسب برای سفرهای نوروزی است.

منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از گردشگران نوروزی می‌شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه