• پشتیبانی همه جانبه و رفع دغدغه‌های صنعت رسالت ماست

    پشتیبانی همه جانبه و رفع دغدغه‌های صنعت رسالت ماست

    مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ضمن تشریح بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در پایتخت انرژی کشور به برنامه‌ریزی اصولی جهت ارتقا خدمات و توسعه زیرساخت‌های خدماتی، رفاهی و عملیاتی در سطح منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: ما در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت در منطقه عظیم اقتصادی و انرژی پارس جنوبی، رفع دغدغه‌های صنعتگران و تلاش برای پشتیبانی اصولی جهت کمک به تولید و رونق اقتصادی منطقه و کشور را از مهم‌ترین رسالت‌های خود می‌دانیم.

  • تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران از مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول

    تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران از مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول

    فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه جشنواره جام رسانه و در جریان تقدیر از مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، بر ضرورت امیدآفرینی در دورانی که دشمنان کمر به ناامیدی ملت بسته‌اند، تأکید کرد.

  • تولید محصولات پتروشیمی امسال از ۱۰۰ میلیون تن عبور می‌کند

    تولید محصولات پتروشیمی امسال از ۱۰۰ میلیون تن عبور می‌کند

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: از ۱.۶ میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی در قبل از انقلاب به ۹۶ میلیون تن محصول رسیدیم و امسال ان‌شاءالله از ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهیم کرد.

  • افتتاح موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی در فولاد سنگان

    افتتاح موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی در فولاد سنگان

    با حضور محمد مقیمی رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران ، میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، رسولیان مدیرعامل مجتمع معدن دولتی سنگان، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان و نخبگان دانشگاهی و همچنین همسر شهید علیمحمدی و کارکنان شرکت فولاد سنگان، موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی افتتاح شد.

  • مسئولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده کشور

    مسئولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده کشور

    مدیرعامل فولاد مبارکه، در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام این شرکت گفت: امروز وظیفه تک‌تک ما احساس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده کشور است.

تبلیغات متنی