به مناسبت روز جهانی فشار خون، ایستگاه غربالگری سلامت روز سهشنبه ۲۲ اردیبهشتماه در مجموعه حملونقل چغارت برگزار شد و کارکنان این مجموعه با حضور فعال خود به پویش #قول_سلامتی پیوستند.
به مناسبت روز جهانی فشار خون، ایستگاه غربالگری سلامت روز سهشنبه ۲۲ اردیبهشتماه در مجموعه حملونقل چغارت برگزار شد و کارکنان این مجموعه با حضور فعال خود به پویش #قول_سلامتی پیوستند.
جهت تسریع در اجرای پروژههای ملی مسکن و مخصوصا مسکن کارگری با پیگیریهای صورت گرفته، به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق بزرگترین پروژه مسکن کارگری کشور در مساحتی بالغ بر ۱۱۸۰ هکتار در شهرستان بافق شروع گردید.
صبح امروز با حضور حسن زاده معاون سرمایه گذاری و اقتصادی صندوق بازنشستگی کشور، نوشادی مشاور صندوق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، معاونین و جمعی از پرسنل دفتر آبفای شهرک آهنشهر افتتاح شد.
ه مناسبت هفته تربیت بدنی، حسین پورسلطانی رییس امور ایثارگران و شاهد شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه ابراهیم تفکری مدیر روابط عمومی ، محمد صادق رنجبر سرپرست آهنشهرو فاطمه رنجبر رییس کمیته بانوان شرکت با حضور در دفتر سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، با وی دیدار و گفتگو کردند .
طی حکمی از سوی مدیر امور ایثارگران و شاهد، محمد عزتپور، قویترین مرد ایران، به عنوان سفیر فرهنگ ایثار و شهادت این شرکت معرفی شد.
جواد عسکری، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، در مراسم پایانی نهمین دوره ارزیابی عملکرد HSE ایمیدرو، بر اهمیت استفاده از شیوههای نوین آموزشی جهت افزایش آگاهی بیش از ۶ هزار کارگر این شرکت تأکید کرد.
طاهر ابراهیم زاده در خصوص وضعیت مالی شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه شرکت در آستانه تامین مالی بسیار خوب برای پرداخت مطالبات است،گفت: به اطلاع همه ذی نفعان و همکاران در کارخانه،دفاتر مرکزی و یزد و نیز همه بستانکاران،،تامین کاران و پیمانکاران می رسانیم،شرکت سنگ آهن در آستانه تامین مالی مناسبی است و طی هفته آینده این امر انجام خواهد گرفت تا پرداخت مطالبات به شکل مطلبوب تری صورت گیرد.
دکتر علایی (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد) به همراه دکتر محمدحسن تولایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و استخراج کانیهای نوین پارسه (اسکام/SCM)، مهندس سلاسل (مدیرعامل بینالمللی فولاد تجارت دالاهو)، نوشادی (معاون اقتصادی و برنامهریزی صندوق بازنشستگی فولاد) و معاونان شرکت سنگآهن مرکزی بافق، از پروژههای اکتشافی مشترک با سازمان انرژی اتمی ایران در مناطق ناتک، گیورد، ساغند شمالی و آنومالی ۸ ناریگان واقع در بافق بازدید کردند.
دکتر محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه "چغارت" مقدس است، چون به مردم نان میدهد و تاکنون چندین نسل ما را نان داده است اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که ۱۵الی ۲۰سال دیگر چراغ چغارت را روشن نگه داریم؛ چراکه شهر بافق با چغارت زنده است.
دکتر محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه با انجام حسابرسی ویژه مشخص گردید؛ شرکت در ۸ ماه ابتدایی سال جاری ۶۸۰ میلیارد تومان زیان دهی داشت، تصریح کرد: اگر با همان روند قبل عمل می کردیم تا پایان سال این زیان دهی به ۲ همت افزایش یافته است.