// کد مطلب: ۱۴۶۰۳۲

مهسا امینی

شایعه باونکردنی در مورد مرگ مهسا امینی | اولین لحظه باز کردن کفن مهسا امینی

شایعه باونکردنی در مورد مرگ مهسا امینی | اولین لحظه باز کردن کفن مهسا امینی
لینک کوتاه کپی شد

ویدیوی عجیب و دیده نشده از مهسا امینی به دروغ منتشر شده است .

مهسا امینی دختر جوانی است که حسابی سروصدا کرده است . مهسا امینی امروز تشییع شد مادر و پدر مهسا امینی سر خاک دخترشان گریه های بسیاری کردند . در ادامه جزئیاتی از شایعه عجیب در مورد مرگ مهسا امینی می خوانید.

فیلم لحظه بازکردن تابوت پیکر کفن پیچ مهسا امینی ! / فیلم ضجه های مادر سرخاک دخترش + 5 فیلم اختصاصیحوادث رکنا: ژینا امینی معروف به مهسا پس از مرگش در تهران به سقز منتقل شد و پیکر او در قبرستان آیچی به خاک سپرده شد.

صبح امروز در شهرستان سقز مردم برای شرکت در مراسم خاکسپاری مهسا امینی گروه گروه راهی قبرستان آیچی شده بودند. زن و مرد، کودک و پیر. و با چشم‌های گریان منتظر پیکر مهسا امینی بودند.
ساعت 10 صبح با توجه به زمان اعلام شده برای مراسم خاکسپاری، پیکر مهسا امینی که از صبح به سقز منتقل شده بود از آمبولانس پیاده شد و مراسم تشییع باشکوه مهسا امینی برگزار شد.

پدر مهسا امینی نیمه هوشیار و در حالی که همراهانش او را کمک می کردند در سایه تابوت فرزندش، پیکر دخترش را تشییع کرد و مراسم خاکسپاری ژینا امینی برگزار و قبل از ظهر امروز پیکر دختر جوان به خاک سپرده شد.

از شایعه تا واقعیت فیلم وداع پرستاران با مهسا امینی


فیلم منتسب به وداع پرستاران با مهسا امینی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به حادثه دیگری است.

از شایعه تا واقعیت: پس از فوت مهسا امینی دختر جوانی که در یکی از مقرهای پلیس هدایت دچار ایست قلبی شد و جان باخت، فیلمی در فضای مجازی با عنوان وداع پرستاران با مهسا امینی در بیمارستان کسری منتشر شد.

اما بررسی ها نشان می دهد که این فیلم متعلق به بیماری است که در ارومیه دچار مرگ مغزی شده بود و اعضایش بدنش را اهدا کردند.(همانطور که در فیلم منتشر شده هم مشخص است به بدن بیمار هنوز سرم وصل است).

شایعه باونکردنی در مورد مرگ مهسا امینی | اولین لحظه باز کردن کفن مهسا امینی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه