// کد مطلب: ۱۴۶۰۵۱

سردار آزمون

هدیه عروسی میلیاردی سردار آزمون به همسرش | ماه عسل سردار آزمون با جت شخصی

هدیه عروسی میلیاردی سردار آزمون به همسرش | ماه عسل سردار آزمون با جت شخصی
لینک کوتاه کپی شد

عکس جدید سردار آزمون در اینستاگرام منفجر شد

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است . سردار آزمون در تیم ملی و لیگ روسیه حسابی درخشیده است . در ادامه عکس هایی از مراسم ازدواج و جت شخصی سردار آزمون را تماشا می کنید .

در ادامه عکسی از سردار آزمون و همسرش مشاهده می کنید که مراسم ازدواجشان را جشن گرفته اند

سردار آزمون برای شرکت در اردوهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر همراه با تیم ملی ایران، راهی الجزایر شده بود. سردار آزمون که به تازگی در روسیه حواشی جدیدی ایجاد کرده است، اعتراض خود را مبنی برعملکرد و برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، نشان داد؛ ممکن است این سخنان برای سردار آزمون دردسرساز شود. سردار آزمون دیشب به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی ایران از جمله علی بیرانوند، به ایران بازگشتند. سردار آزمون و دیگر بازیکنان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

بیوگرافی سردار آزمون
سردار آزمون (زادهٔ 11 دی 1373 در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است. سردار آزمون در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی به مقام آقای گلی این تورنمت رسید.

سردار آزمون در آذرماه سال 91 به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل زد.

سردار آزمون برای نقل و انتقالات تابستانی 2014 مورد توجه مسئولان باشگاه های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‎روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

سردار آزمون وقتی تنها 17 سال داشت به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعدادی شگرف از یک بازیکن شگفت انگیز و درخشش در سرمای روسیه باعث شد آوازه اش از مرزهای سیبری هم فراتر برود، آن طرف تر و به غرب اروپا. استعدادیاب های آرسنال، سردار آزمون را در اسپانیا دیدند و البته پسندیدند. خیلی زود آرسن ونگر بزرگ در موردش تحقیق کرد و سپس ایمیلی از لندن به کازان رسید. به باشگاه روبین: «ستاره جوان تان را می خواهیم، دو میلیون پوند هم می دهیم.»

انتقال سردار آزمون در مرحله انجام بود اما فقط یک مانع وجود داشت. قانون اتحادیه فوتبال انگلیس و حضور در 70 درصد از بازی های ملی! در کازان ماند، به امید روزهای شیرین آینده، روزهایی همراه با درخشش در پیراهن تیم ملی. سردار آزمون گل های ملی زیادی زده و منتظر گل های بعدی است. امیدوار به 100 گله شدن، درست مثل الگویش علی دایی. هدف هم دارد، می کوشد به سقف آرزوهایش برسد؛ بازی در رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.


سردار آزمونحواشی جدید سردار آزمون

آندری دمیتریف وکیل دختری که کودک خود را فرزند سردار آزمون خوانده بود، درباره نتایج پرونده احراز هویت پدر فرزند به سایت اسپورت اکسپرس گفت: همه چیز به نفع ما و به‌خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد.
وی با بیان اینکه تمامی جلسات استماع در پرونده مذکور پایان یافته است، عنوان کرد: حالا قاضی تصمیم می‌گیرد. اگر طرف دوم پرونده (آزمون و وکلایش) در 30 روز آینده درخواست تجدید نظر نکند، رأی لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر درخواست استیناف مطرح شود، پرونده در دادگاه شهر سن‌پترزبورگ بررسی می‌شود و موارد فوق تأیید خواهد شد.

این وکیل روسی گفت: طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد.

رکورد شکنی سردار آزمون

سردار آزمون انتقال غیرمنتظره ای به بایر لورکوزن داشت تا بعد از سال ها از فوتبال روسیه جدا شود. او پیش از جام جهانی 2022 ترجیح داد راهی بوندس لیگا شود و آنجا خود را برای این رویداد بزرگ آماده کند؛ جایی که ستاره های زیادی از فوتبال ایران، دوران طلایی بازی خود را آنجا سپری کرده اند.
سردار آزمون که یکی از امیدهای اصلی تیم ملی در رقابت های جام جهانی 2022 به حساب می آید، در روزهای نخست سال جاری با گلزنی مقابل لبنان شمار گل های ملی خود را به عدد 40 رساند تا با عبور از نکونام، به تنهایی سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران باشد.

او برای رسیدن به جایگاه دوم، نیاز به زدن 10 گل دیگر دارد. ستاره خط حمله تیم ملی با توجه به سن و سالی که دارد، می تواند امیدوار به این کار باشد. آزمون در صورتی که 10 دیگر به تعداد گل های خود بیافزاید، به کریم باقری خواهد رسید که با 50 گل، بعد از دایی دومین گلزن برتر فوتبال ملی ایران است.

در بخشی از تمرینات تیم ملی که به شوتزنی اختصاص داشت، سردار آزمون با تمرکز و انگیزه ای مثال زدنی ظاهر شده و شوت هایی به سمت دروازه می زد که مشابه هر کدام از آنها در جریان بازی های تیم ملی می تواند یک گل ملی برای این بازیکن به همراه داشته باشد. دراگان اسکوچیچ هم که امید زیادی به درخشش سردار در قطر دارد، از چند قدمی نظاره گر شوتزنی او و دیگر شاگردان خود بود.

گفتگو با سردار آزمون

سردار آزمون بازیکنی که در روزهای سکوت، در روزهایی که بیشتر شنونده است تا گوینده، سوال های متفاوتی را پاسخ داد. از زندگی فوتبالی و البته زندگی شخصی اش، صحبت های سردار آزمون، این فوتبالیست جوان پیش روی تان است.

در این مدت که سردار آزمون روسیه بازی می کند از تیم های ایرانی هم پیشنهادی به دستش رسیده است؟

از تیم های ایرانی نه.

سردار آزمون
یعنی امکان دارد سردار آزمون از اروپا به خاطر پول راهی یک تیم عربی شود، پس پیشرفت چه می شود؟

خیلی ها هستند که در لیگ های عربی هم پیشرفت کردند، حتی می توانم برایتان اسم هم ببرم.

همین بازیکن تیم ملی برزیل که دو گل به آرژانتین زد. تاردلی بود فکر می کنم. او در الغرافه قطر بازی می کرد که به تیم ملی برزیل رفت و گل های حساسی هم به ثمر رساند یا ابراهیم توره که از امارات به موناکو رفت و حتی علی کریمی خودمان که در الاهلی بازی می کرد اما پیشنهادی از بایرن مونیخ به دستش رسید و به بهترین تیم بوندس لیگا رفت. پس نتیجه می گیریم که حضور در لیگ های عربی قطعا بازگشت به عقب نیست و بعضا باعث پیشرفت هم می شود.

پس اگر سردار آزمون پیشنهاد نجومی دریافت می کرد به لیگ های عربی می آمد؟

می گویم که باید فکر کنم و به جمع بندی برسم.

صحبت های جدید سردار آزمون درباره ازدواجش
سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران که همیشه زندگی خصوصیش با حواشی فراوانی روبرو بوده است، در آستانه ازدواج قرار دارد. بازیکن تیم بایر لورکوزن که روحیه شوخی دارد و هیچ‌گاه صحبت های جدی و طنزش را نمی توان از یکدیگر تشخیص داد، در مصاحبه ای با محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در مورد تاریخ ازدواج و شرط عجیب خانواده عروس صحبت کرد که در ادامه این بخش از نمناک می خوانید.

شرط عجیب خانواده عروس برای ازدواج آزمون
سردارآزمون بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ سؤال محمد حسین میثاقی گزارشگرفوتبال (کی ازدواج می کنی) درباره ازدواجش چنین گفت:

ان شاا... به زودی بعد از جام جهانی، الان فکر می کنم خواستگارین بابا اینا، گفتند داریم میریم خواستگاری گفتم بابا خواستگاری می خواد چکار اما از اردو برگشتم خواستگاری هم میرم.

حل شده است قضیه اما به زور دادن اونم تک دختر منم تک پسر رفتیم اونجا گفتن نمیدیم گفتم آقا جعفر این کار رو نکن!

شوخی می کنم خدا رو شکر هم از طرف خانواده آناهیتا خانم به من کمک کردند تو فوتبالم و هم خانواده خودم دستشون درد نکنه، جواب مثبتم انشاالله بعد از اردو به من بدن، چون هر دفعه که میگم، میگن باید گل بزنی تو تیم ملی! نمی دونن جزو سه نفر برتر تاریخ ایرانم!

هدیه عروسی میلیاردی سردار آزمون به همسرش | ماه عسل سردار آزمون با جت شخصی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه