// کد مطلب: ۱۴۶۳۲۷

آناشید حسینی | عکس های آناشید حسینی | حواشی آناشید حسینی

عکس های خصوصی زیباترین عروس ایران لو رفت | افشاگری آناشید حسینی از لو رفتن عکس های عروسی‌اش

عکس های خصوصی زیباترین عروس ایران لو رفت | افشاگری آناشید حسینی از لو رفتن عکس های عروسی‌اش
لینک کوتاه کپی شد

آناشید حسینی در مصاحبه با شبکه تی وی پلاس از لو رفتن عکس های خصوصی عروسی اش صحبت کرد.

سیده آناشید حسینی, متولد 4 بهمن 1370 در اهواز طراح لباس است. آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است ، اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد. آناشید حسینی در خانواده پنج نفره به دنیا امده یک برادر و یک خواهر به نام احلام دارد و اصالتا اهوازی می باشد. آناشید حسینی به تازگی در کنار لاین کژوال ، شوروم عروس خود را افتتاح کرده است. آناشید حسینی به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

آناشید حسینی، چهره ی جنجالی اینستاگرام، در مصاحبه ی جدیدی به ماجرای انتشار تصاویر خصوصی اش پرداخته است.

او در مصاحبه ی خود با رسانه تی وی پلاس درباره ی این موضوع گفت:

عکس ها و فیلم های خصوصی من توسط کسانی پخش شده که فکر می کردم دوستانم هستند و به آن ها اعتماد زیادی داشتم.

همه ی خانم ها وقتی جای زیارتی ای می روند چادر سر می کنند. بعد یک عده عکس خصوصی من کنار همسرم با لباس مهمانی را می گذارند کنار عکسم در اربعین و کربلا و آن ها را باهم مقایسه می کنند.

آناشید حسینی درباره ی خنده دارترین دروغی که درباره ی خود شنیده، گفت:

بعد از ازدواج با همسرم که عکس هایش را منتشر کردیم و در فضای مجازی وایرال شد، در کامنت ها می دیدم بعضی ها می گفتند همسرم دو سه بار ازدواج کرده و بچه دارد. در مورد خودم هم می گفتند آناشید حسینی چهار پنج بار ازدواج کرده است.

خانواده و زندگی شخصی
در خانواده پنج نفره به دنیا امده یک برادر و یک خواهر به نام احلام دارد و اصالتا اهوازی می باشد. او به تازگی در کنار لاین کژوال ، شوروم عروس خود را افتتاح کرده است. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

برند ثبت شده توسط ایشان هیبا می باشد که هم اکنون در دپارتمان استور یوتوپیا واقع در خیابان فرشته است آناشید حسینی در زمینه تولید و فروش لباس های کژوال و لباس عروس در حال فعالیت می باشد.

همسر آناشید حسینی تا طلاق و جدایی
اناشید در سال 98 با امیرمحسن مرادیان پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در کشور دانمارک ازدواج کرد. البته این ازدواج زیاد دوامی نداشت و بعد از یک سال به جدایی انجامید

ازدواج با دکتر امین رضا چلبیانلو
آناشید در 27 تیر 1401 همزمان با عید غدیر 1401 با دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک ازدواج کرد که عکس های عروسی و ازدواجش را در زیر می بینید:

آدرس پیج اینستاگرام آناشید حسینی
instagram.com/anashidhoseini

علت طلاق و جدایی آناشید حسینی معروف به عروس سفیر دانمارک :
این روز‌ها عکس‌های یک عروسی پر زرق و برق در شبکه های اینستاگرامی دست به دست می‌شود، اما ماجرای این عروسی وقتی جنجالی می‌شود که همه متوجه می‌شوند این عکس‌ها متعلق به عروسی پر سر و صدای پسر سفیر کشورمان در دانمارک است.

در مهر ماه 1399 امیرمحسن مرادیان با انتشار عکسی از مراسم عقدش با اناشید و متنی طولانی خبر طلاق و جداییش را رسانه ای کرد و از مهدی صدر الساداتی (روحانی که این عروسی پر سر و صدا را رسانه ای کرده بود ) گله کرد.

آناشید حسینی در حوزه فعالیت خود یعنی طراحی لباس های اسلامی برای بانوان یک فرد بسیار موفق می باشد و صفحه اینستاگرامش نیز طرفداران زیادی دارد

منبع: روزیاتو

عکس های خصوصی زیباترین عروس ایران لو رفت | افشاگری آناشید حسینی از لو رفتن عکس های عروسی‌اش

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه