// کد مطلب: ۱۴۷۶۲۴

علی کریمی | حواشی علی کریمی | روزنامه دولت و علی کریمی

عکس جدید علی کریمی در دوبی همه را شوکه کرد | چهره فوتوت علی کریمی بعد از مهاجرت کولاک کرد

عکس جدید علی کریمی در دوبی همه را شوکه کرد | چهره فوتوت علی کریمی بعد از مهاجرت کولاک کرد
لینک کوتاه کپی شد

عکس جدیدی از علی کریمی در دوبی با چهره‌ای شکسته منتشر شد.

به گزارش طلانیوز؛ علی کریمی متولد 17 آبان 1357 بازیکن بازنشستۀ فوتبال اهل ایران است. علی کریمی در دوران فوتبال حرفه‌ای 18 سالهٔ خود از سال 1375 تا 1393، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات متحده عربی، قطر و آلمان را دارد. علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود. علی کریمی در سال 2018 با کسب 91٪ آراء از سوی کاربران وبگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان «بهترین هافبک تاریخ» جام ملت‌های آسیا شناخته شد.

علی کریمی پس از ماه‌ها که از خودش عکسی منتشر نکرده بود در دیداری با علیرضا روش خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و آسیا مدتی است از ایران رفته و در دوبی زندگی می‌کند. او پس از ماه‌ها که از خودش عکسی منتشر نکرده بود در دیداری با علیرضا روش خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.

نکته قابل توجه در این عکس چهره علی کریمی است و به نظر می‌رسد گرد پیری روی صورت بازیکن اسبق پرسپولیس و بایرن مونیخ نشسته است.

واکنش لطیف علی کریمی نسبت به شعار یک دختر | پلاکارد دختر جوان برای علی کریمی مسئله‌ساز شد

تصویری از واکنش علی کریمی، چهره مطرح و پیشکسوت مشهور فوتبال ایران به پلاکاردی که یک دختر حاضر در تجمع تهران از او در دست داشت را ببینید.

علی کریمی با انتشار تصویری از حاشیه برگزاری تجمع اخیر در تهران در استوری اینستاگرام خود نوشت:

علی کریمی زیر تیغ روزنامه دولت | انتقاد تند روزنامه دولت از علی کریمی

علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس، این روز‌ها فعالیت پررنگی در فضای مجازی دارد. او که پیش‌تر هم هنگام بروز اتفاقات اجتماعی - سیاسی با نقد‌های تندوتیزش عملکرد مسئولان را زیر سوال می‌برد، از زمان فوت مهسا امینی، زمان بیشتری را صرف مدیریت شبکه‌های اجتماعی اش به ویژه اینستاگرام و توئیتر می‌کند.

فعالیت‌های اخیر او در این شبکه و نقد‌ها و مطالبش در مورد اتفاقات اخیر باعث شد تا رسانه‌های خاصی همچون خبرگزاری فارس و البته روزنامه دولتی ایران، علیه اش جبهه گرفته و خواستار برخورد با او شوند. پس از مطلب چند روز پیش خبرگزاری فارس علیه کریمی، روز پنجشنبه، روزنامه دولتی ایران در صفحه سیاسی اش مطلبی درباره علی کریمی نوشت و او را به عنوان لیدر آشوب‌های خیابانی معرفی کرد. دیگر نکته اینکه به زعم روزنامه ایران، علی کریمی به دنبال مهاجرت از ایران است.
به هر روی، روزنامه ایران نوشته است: «شنیدیم که، انتشار توئیتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن اسبق فوتبال که این روز‌ها به لیدر آشوب‌های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می‌دهد محتوای توئیت‌های وی از طرف افراد ناشناس برای او ارسال شده و او اقدام به انتشار متن‌های مرتبط با محتوا‌های دریافتی می‌کند.

کریمی که سعی داشت در صفحه اصلی خود با حدود 140 هزار دنبال کننده این گاف را اصلاح کند، در صفحه دوم توئیتری خود (با 60 هزار دنبال کننده) متن خام ارسالی از طرف افراد ناشناس را منتشر کرده بود که در آن نوشته بود: «بگو پرستارای اورژانس برای مریضای سرپایی و جراحتای جزئی تریاژ و اطلاعات تماس و اسم و فامیل پر نکنن.» گفته می‌شود کریمی هم‌اکنون در یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ساکن است و به دنبال مهاجرت به کاناداست.»

استناد روزنامه ایران به توئیت منتسب به علی کریمی چندان بی حرف و حدیث نیست. این نوشته در توئیتی به اسم علی کریمی منتشر شده که این بازیکن به طور رسمی اعلام کرده صفحه دیگری ندارد و با اشاره به اکانت مذکور، مشخصا اعلام کرده که این اکانت متعلق به او نیست. کریمی همچنین از ادمین اکانت مورد نظر خواسته دست از این رفتار بردارد، چون چنین مواردی موجب پرونده سازی برایش می‌شود.

دیگر اینکه اشاره به فعالیت سیاسی به قصد مهاجرت اینکه بعید است علی کریمی به عنوان یک نخبه ورزشی نیازی به فعالیت در عرصه‌های خاص برای گرفتن مجوز مهاجرت داشته باشد. علی کریمی به واسطه فعالیت اقتصادی در امارات، زمان بیشتری را در این کشور سپری می‌کند.

شروع فوتبال حرفه ای علی کریمی

علی کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال 1375 با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از 2 سال به پرسپولیس پیوست که در آن‌جت در 3 فصل بازی موفق به 2 بار قهرمانی در لیگ و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی 1998 بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن 1377 به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد. او پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا 2000 نیز حاضر بود.

کریمی در سال 1380 به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل 2003-2002، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل 2004-2003، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد. او با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2004 مقام سوم را کسب کرد و هم‌زمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (2004) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد. او در سال 2005 به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در 2 سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام 42 بازی رسمی، قهرمانی جام حذفی و بوندس‌لیگا را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی 2006 با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا 2007 نیز بازی کرد. سپس به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با 1٫5 فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم 2011-2010 عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

علی کریمی به پرسپولیس بازگشت تا سومین دوره حضور خود را با این باشگاه تجربه کند. پس از 2 فصل بازی، او به باشگاه فوتبال تراکتور پیوست و آخرین فصل دوران بازیگری خود را با قهرمانی در جام حذفی پایان داد. کریمی در سال 1393 با دستیاری کارلوس کیروش در تیم ملی ایران پا به عرصه مربیگری گذاشت. او همچنین برای مدتی هدایت تیم سپیدرود را بر عهده داشت.

عکس جدید علی کریمی در دوبی همه را شوکه کرد | چهره فوتوت علی کریمی بعد از مهاجرت کولاک کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه