// کد مطلب: ۱۴۸۶۹۶

علی دایی | حواشی علی دایی | اخبار علی دایی | اقدامات خیرخواهانه علی دایی

ببینید | علی دایی آرزوی دخترش را به حسرت تبدیل کرد! | علی دایی در مورد دخترش چه گفت؟

ببینید | علی دایی آرزوی دخترش را به حسرت تبدیل کرد! | علی دایی در مورد دخترش چه گفت؟
لینک کوتاه کپی شد

علی دایی چندی پیش در برنامه فوتبال 360 در کنار عادل فردوسی‌پور از رد درخواست دخترش مبنی بر حضور در کنسرت گروه BTS صحبت کرد.

به گزارش طلانیوز؛ علی دایی اسطوره فوتبال ایران دارای دو فرزند است. علی دایی اولین مهمان برنامه فوتبال 360 با مجری‌گری عادل فردوسی‌پور بود. علی دایی در این برنامه حرفای بسیار جالبی از خود و خانواده‌اش زد. علی دایی در یکی از این صحبت‌ها درخواست دخترش برای دیدن کنسرت گروه BTS را رد کرد.

علی دایی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رد کردن دعوت فیفا برای جام جهانی خبر داد.

نکته جالب در این خصوص این است که دایی چندی پیش در گفتگو با عادل فردوسی‌پور گفته بود دخترش به خاطر اجرای گروه کره‌ای BTS در افتتاحیه از او خواسته تا باهم در مراسم حضور یابند.

ویدئوی صحبت‌های علی دایی با عادل فردوسی‌پور را ببینید.

پرویز پرستویی قربون صدقه علی دایی رفت | استوری ترکی زبان پرویز پرستویی برای علی دایی کولاک کرد

پرویز پرستویی در یک استوری با زبان ترکی به ستایش از علی دایی پرداخت. پرویز پرستویی در متن استوری نوشت:

ALIDAEI@

یاشاسین

آذربایجان

قوربان سنه

کیشی

اقدام جنجالی علی دایی | علی دایی خودش را از جام جهانی خط زد

علی دایی به دلیل حوادث اخیر کشور و همدردی با مردم این پیشنهاد را رد کرد.

اخیرا و پس از آن که علی دایی از سفری شخصی به ایران بازگشت، در فرودگاه امام خمینی (ره) پاسپورت او ضبط شد، اکنون و پس از چند روز، اسطوره فوتبال ایران از بازگرداندن پاسپورتش خبر داده است.

علی دایی در اولین اظهارنظر خود پس از این اتفاق گفته است: پس از بازگشت از سفر خارجی، پاسپورتم در فرودگاه بین المللی تهران ضبط شد. در رسیدی که به من دادند، آمده بود برای پیگیری پرونده باید به دادستان عمومی و انقلاب تهران مراجعه کنم. اما توقیف گذرنامه مسئله مهمی برای من نبود و نیست و به همین خاطر جایی نرفتم و مسئولان پس از دو یا سه روز آن را پس دادند.

ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت:

متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟

پیش از این سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره ضبط گذرنامه برخی از هنرمندان گفته بود: «علی دایی سرمایه این کشور است و وی برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی تلاش کرده و بلافاصله گذرنامه به وی تحویل داده شده است.»

وی ادامه داد:

سیاست وزارت کشور همدلی است و علاقه نداریم هرکسی که دچار خطا شده است مجازات شود اما آن کسی که بنا دارد همچنان با دشمن باشد حسابش را از ملت جدا کرده است. حدود یک ماه دیگر جام جهانی آغاز می‌شود و ما می‌خواهیم تمام ملت با تیم ملی باشند و ما به دنبال این هستیم تا تماشاگران به استادیم ها بازگردند اما نگران کشته سازی ها هستیم و ایجاد خطرات عوامل نفوذی هستیم.

علی دایی 52 ساله یکی از اولین بازیکنان ایران بود که در لیگ های اروپایی شرکت کرد. او در بوندس‌لیگا ابتدا با آرمینیا بیله فلد و سپس در بایرن مونیخ و پس از آن در هرتابرلین بازی کرد.

شروع فوتبال علی دایی در ایران
علی دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری که در آن متولد شده بود، یعنی تیم استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل، به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم باشگاهی تاکسیرانی تهران، به تیم بانک تجارت ملحق شد.

او در طی چهار سال همکاری با باشگاه بانک تجارت در 75 بازی نقش داشت و موفق شد که بیش از 40 گل برای این تیم به ثمر برساند. باشگاه بعدی دایی که طرفداران زیادی هم دارد، پرسپولیس است. علی دایی در سال 73 - 74 شمسی به جمع قرمزپوشان پایتخت پیوست و افتخارات زیادی در این باشگاه کسب کرد.

ادامه زندگی فوتبالی علی دایی پس از ترک کشور
این بازیکن اسطوره‌ای پس از بازی فوق العاده‌ای که در مسابقات لیگ آسیایی به نمایش گذاشت به تیم السد قطر پیوست. حدودا یک سال در این باشگاه مشغول فعالیت بود و سپس در سال 1376 به همراه رفیق و هم تیمی سابقش کریم باقری به تیم آرمینیا بیله فلد پیوست و به واسطه این تیم، شروع فعالیت خود در بازی‌های اروپایی را رقم زد.

پس از یک فصل بازی در این تیم باشگاهی آلمانی، دائی تصمیم به ترک آرمینیا بیله فلد گرفت و به تیم محبوب بایرن مونیخ پیوست. پس از مدتی بازی در بایرن مونیخ، دائی به باشگاه آلمانی دیگری به نام هرتا پیوست. او در این تیم اولین گل خود را در لیگ باشگاه‌های اروپایی در مقابل تیم چلسی به ثمر رساند . علی دایی اولین بازیکن آسیایی بود که توانسته بود به این مسابقات راه یابد. باشگاه اروپایی بعدی او سان سیرو بود که در طی فعالیت در آن نیز موفق به گل زدن به تیم مشهور آث میلان شد.

ببینید | علی دایی آرزوی دخترش را به حسرت تبدیل کرد! | علی دایی در مورد دخترش چه گفت؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه