// کد مطلب: ۱۴۹۳۴۳

علیرضا بیرانوند | شعبده بازی علیرضا بیرانوند | علیرضا بیرانوند و پرسپولیس | اخبار علیرضا بیرانوند

شرط حضور علیرضا بیرانوند مقابل ولز/ علیرضا بیرانوند در بازی ایران و ولز حضور دارد؟

شرط حضور علیرضا بیرانوند مقابل ولز/ علیرضا بیرانوند در بازی ایران و ولز حضور دارد؟
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند برای بازی مقابل ولز یک شرط گذاشته است که در صورت اجرا، ممکن است بازی کند.

به گزارش طلانیوز؛ علیرضا بیرانوند بهترین سنگربان تیم ملی ایران در سال‌های اخیر است. علیرضا بیرانوند متولد لرستان است و زبان مادری او "لکی" اشت. علیرضا بیرانوند در بازی اول ایران در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس از ناحیه بینی مصدوم شد. اما علیرضا بیرانوند برای بازی مقابل ولز یک شرط گذاشته است.

علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس از ناحیه بینی دچار شکستگی شد، پس از مرخصی از بیمارستان در دو جلسه اخیر تمرین شاگردان کی‌روش غایب بوده است.

دروازه‌بان ایران قرار است امروز بار دیگر مورد تست پزشکی قرار بگیرد و در صورتی که پزشکان پس از بررسی‌های نهایی پاسخ مثبتی به وضعیت وی بدهند، احتمال دارد مقابل ولز در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.

دیدار ایران و ولز از ساعت 13:30 جمعه در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می‌شود.

اولین عکس علیرضا بیرانوند با بینی بانداژ شده در هتل تیم ملی | وزیر ورزش به دیدار علیرضا بیرانوند آمد

علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار برابر انگلیس به دلیل برخورد سر به سر با مجید حسینی دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و زمین را ترک کرد. علیرضا بیرانوند بعد از بازی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت اما هنوز وضعیتش برای دو بازی آینده مشخص نیست.

حمید سجادی وزیر ورزش و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که در قطر حضور دارند، عصر دیروز 1 آذر با علیرضا بیرانوند دیدار و جویای وضعیت جسمی او شدند.

رکورد تاریخی بیرانوند با پیراهن ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس رفته است.

این بازی در شرایطی در ورزشگاه خلیفه آغاز شد که انگلیس در دقایق ابتدایی بازی هجومی را به نمایش گذاشت.

در دقیقه 8 بازی، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران که برای دفع پاس ارسالی «هری کین» در محوطه جریمه با مجید حسینی برخورد کرد، دچار آسیب دیدگی جدی شد. مصدومیت بینی بیرانوند با خونریزی شدید از این ناحیه ادامه داشت و باعث شد تا این مسابقه برای درمان او حدود 7 دقیقه متوقف شود. بیرانوند در ادامه به دلیل شدت آسیب دیدگی تعویض شد و جایش را به سیدحسین حسینی داد.

باوجود تعویض زودهنگام بیرانوند، این بازیکن به یک رکورد ویژه در تاریخ تیم ملی ایران دست یافت. بیرانوند به تنها دروازه بانی در فوتبال ایران تبدیل شد که در دو دوره جام جهانی با لباس تیم ملی بازی کرده است.

علیرضا بیرانوند نخستین بار در سال 2018 برای ایران در جام جهانی به میدان رفت.

شرط حضور علیرضا بیرانوند مقابل ولز/ علیرضا بیرانوند در بازی ایران و ولز حضور دارد؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه