خرید طلا | راهنمای خرید طلا و نقره | ۱۵ برند طلا ، نقره و جواهرات | معرفی برند طلا و نقرع تایلندی

معرفی ۱۵ برند طلا ، نقره و جواهرات تایلندی

معرفی 15 برند طلا ، نقره و جواهرات تایلندی
لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله 15 برند شیک طلا و جواهرات تایلندی را معرفی می کنیم که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. (بخش اول)

به گزارش طلانیوز: در این مقاله 15 برند شیک جواهرات تایلندی که توسط طراحان تایلندی خلق شده اند را معرفی می کنیم که هر کدام  ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. بیشتر این برندها نقوش فرهنگی تایلندی را در مجموعه های خود به نمایش می گذارند، در حالی که برخی از فرهنگ عامه و داستان های معروف وام گرفته اند. در نتیجه، ما شاهد این طرح های فوق العاده متنوع هستیم.

 

1- جواهرات پایلین PAILIND

لیست خود را با Pailin شروع میکنیم . پایلین  برند طراحی تایلندی و یک تولید کننده و صادر کننده برجسته لوازم جانبی شیک برای بیش از 30 سال است. اگرچه این برند به طور رسمی در سال 2019 تأسیس شد.

این برند از 92.5 درصد نقره و همچنین سایر مواد طبیعی مانند سنگ های قیمتی و مروارید برای ساخت هر قطعه جواهر استفاده می کند. علاوه بر این، جواهرسازان Pailin در چیدمان سنگ های قیمتی بر روی قطعات به سبک اروپایی متخصص هستند. این آخرین عامل به این برند اجازه داده است تا در برابر دیگر نام‌های بزرگ‌تر در بازار مقاومت کند.

وبسایت برند پایلین : https://pailind.com/en

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

2- برند قرون وسطایی Ake Ake

این لیست را با Ake Ake ادامه میدهیم. این برند یک نام تجاری برجسته جواهرات یونسکس است که توسط خانواده ای از نقره سازان با بیش از 40 سال تجربه اداره می شود. با در نظر گرفتن این پیشینه، اینکه چگونه آنها توانستند به موفقیت چند نسلی برسند، دشوار نیست.

بیشتر مجموعه‌های Ake Ake شامل جواهرات نقره‌ای است که از قرون وسطی انگلستان الهام گرفته شده است و داستانی از شوالیه‌های فریبکار.

اگرچه سبک این اقلام به طور سنتی مردانه است، اما برای زنان هم می‌تواند جذاب باشد.

وبسایت : https://www.akeake.com/

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

3- آرکوتایپ Arquetype ، اشکال هندسی و معماری

Arquetype به سرعت نام خود را در میان دوستداران جواهرات نسل جدید تایلند بر سر زبان ها انداخت. این برند را می‌توان با زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد «طرح معمار»، الهام‌گرفته از طرح‌های مینیمالیستی و همچنین عشق به هنر طبیعی شناخت.

Arquetype از اشکال هندسی برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌کند و این برند همچنین سنگ‌های قیمتی را از منابع بین‌المللی برای نشان دادن روی هر قطعه انتخاب می‌کند. اینگونه است که Arquetype می‌تواند یک آیتم ساده را با داستان‌ها و جزئیات زنده کند – شخصیت منحصربه‌فردی از برند که تکرار آن سخت است.

مجموعه‌های این برند شامل طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی می‌شود: انگشتر، دستبند، گردن‌بند، گوشواره، دکمه سر دست و سنجاق. همچنین می‌توانید از میان رنگ‌هایی مانند نقره‌ای، طلایی، طلای سفید، رزگلد و طلایی زرد انتخاب کنید.

وبسایت: https://www.arquetype.com/

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

4-جواهرات کارلتا Carletta با نشان آزادی

جواهرات Carletta توسط طراح تایلندی Surasak و خانواده اش تاسیس شد. آن‌ها کار خود را فقط با مدیریت بخش تجاری و ارائه دانش جواهرات آغاز کردند. اکنون، آنها نام تجاری جواهرات کارلتا را به موفقیت بزرگی که امروز دارد تبدیل کرده اند.

Surasak همچنین یکی از معدود طراحان تایلندی است که در Gems Vision – یک کتاب روند منتشر شده توسط رهبر جهانی جواهرات، سواروسکی، حضور دارد.

Carletta در لاتین به معنای “آزادی” است. به همین دلیل است که هر مجموعه تصویری از حرکت بی بند و بار را تداعی می کند. عناصر دیگر عبارتند از اسطوره های کلاسیک مانند آدم و حوا، شوالیه های قرون وسطی، و مناظر طبیعی مانند آتشفشان ها.

این برند محصولات خود را برای زنانی با اعتماد به نفس بالا طراحی می کند که در عین داشتن استحکام تسلیم ناپذیر ، متین و ظریف هستند.

وبسایت: http://ww25.carlettagroup.com

طلا ، نقره و جواهرات

 

5- اراه ساکون ، تلفیق پارچه و جواهرات

Erasakon (E-lah-sa-kon) یک نام تجاری خلاقانه جواهرات است که از Sakonnakorn سرچشمه گرفته است. این استان  به خاطر پارچه های رنگرزی نیل – منسوجات پنبه ای که به طور کامل با دست بافته شده و سپس با نیل طبیعی رنگ می شوند، شناخته شده است.

این برند از پارچه های رنگرزی نیلی به عنوان هسته برای بافتن جواهرات با شخصیت های منحصر به فرد تایلندی استفاده می کند. در نتیجه، مجموعه‌های Erasakon تخصص محلی و مد معاصر را گرد هم می‌آورند.

جواهرات Erasakon به لطف استفاده از طلای 18 عیار درخشان و مجلل می درخشند. همچنین مواد غیر متعارفی مانند رزین ها را خواهید دید که به مجموعه های دیگر اجازه می دهد تا اشکال متنوع تری داشته باشند.

خطوط اصلی Erasakon شامل گوشواره و گردنبند و همچنین سایر اقلام غیر جواهراتی مانند روسری، روبالشی و کیف های حمل و نقل است.

وبسایت: http://www.erasakon.com/

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

6-اینتای Inthai ، الهام از صنایع دستی تایلندی

Inthai با الهام از صنایع دستی تایلندی و زیبایی شناسی تایلندی ، نقوش سنتی را با لوازم جانبی باورنکردنی تطبیق می دهد.

این برند به دنیای سرامیک های کرام و «کاسه مرغ» و همچنین سایر صنایع دستی تایلندی می پردازد.

اگرچه Inthai عمدتاً بر روی طرح‌های سنتی تایلندی تمرکز دارد، اما همچنان برخی از عناصر مدرن را برای جذب مدهای جوان و مناسب‌تر ساختن محصولات خود برای استفاده روزمره به کار می‌گیرد.

یکی از پرفروش‌ترین اقلام آن مجموعه «کاسه مرغ» است که  از ظروف غذاخوری و لوازم جانبی همچون گوشواره و انگشتر تشکیل شده است. این مجموعه از سرامیک و نقره ساخته شده است.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

7- JITTRAKARN : آینده نگر واقع گرا

برند JITTRAKARN بر اساس مفهوم «آینده‌نگر واقع‌گرا» – ترکیبی از زیبایی‌شناسی آوانگارد و آینده‌نگر با طرح‌های باکلاس و ظریفی که می‌توانید در هر مناسبتی بپوشید، تأسیس شد.

در واقع، مجموعه این برند به قدری متمایز است که در سری موفق آمریکایی کریپتون به نمایش درآمد.

JITTRAKARN که به‌خاطر طراحی‌های خلاقانه‌اش شناخته می‌شود، دوست دارد ویژگی‌های نوآورانه‌ای اضافه کند تا همه چیز را تغییر دهد.

تنوع بسیار زیادی در مجموعه ها وجود دارد. گوشواره، انگشتر، گردنبند، دستبند و النگو از جمله این گزینه ها هستند. در این برند، قطعات اصلی مانند پوشش بینی/دهان نیز وجود دارد که واقعاً به آن ظاهر ماورایی جان می بخشد.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

8- کارات جواهر KaratJewel: مدرنیزاسیون طرح های سنتی تایلند

در میان برندهایی که زیبایی‌شناسی تایلندی دارند، KaratJewel طرح‌های خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کند که از الگوهای معماری سنتی تایلند و همچنین حصیری‌های محلی‌ها استفاده می‌کند.

در حالی که این برند مفتخر است که طرح‌های تایلندی را به نمایش می‌گذارد، اما از آزمایش با عناصر مدرن ترسی ندارد، به این معنی که مجموعه‌های آن به خوبی به نسل جدید طرفداران مد خدمت می‌کنند.

KaratJewel پس از مجموعه‌ای از طرح‌های خیره‌کننده، مجموعه‌هایی را منتشر کرده است که به سرعت جایگاهی را در قلب طرفداران جواهرات تایلندی به دست آورد. همچنین توانسته نام خود را در بازارهای خارج از کشور نیز مطرح کند.

در میان مجموعه ها، گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، آویز و موارد دیگر را می بینید. هر کدام با توجه زیادی به جزئیات ساخته شده اند. با خرید از این برند می توانید اعتماد کنید که بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد و به شکوفایی طرح های تایلندی در این عصر مدرن کمک می کنید.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

9- لا اور La Orr ، تلفیق ابریشم و جواهر

La Orr با تطبیق ابریشم تایلندی به عنوان جواهرات، منسوجات خود را از Amphoe Pakthongchai، در استان Nakhon Ratchasima تامین می کند. ابریشم به دلیل کیفیت براق و زنده با بیش از 300 نوع رنگ شناخته شده است، بنابراین برای ساخت جواهرات انتخابی طبیعی است.

La Orr به معنای زیبایی است. به طور خاص، نوعی زیبایی ایده آل تایلندی. این برند از تار و پود ابریشم استفاده می کند تا یک الگوی بد بو و غیر معمول ایجاد کند. این همچنین راهی برای تغییر درک جوانان از ابریشم تایلندی است و منسوجات قدیمی را قابل دسترس تر می کند.

اقلام ساخت این برند 100٪ دست ساز هستند و با الهام از طبیعت ساخته میشوند.ارکیده، پروانه و شفیره برخی از محبوب ترین نقوش آن هستند.

La Orr از فلز و سنگ به عنوان پایه و ابریشم به عنوان پایه سنگ های قیمتی استفاده می کند.

 

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

10- میزوچول Mizuchol

Mizuchol یک برند زیورآلات زنانه است که قصد دارد با لوازم جانبی بسیار متمایز، بهترین جنبه های هر زن را به نمایش بگذارد. این برند به دلیل طراحی های منحصر به فرد و فرآیندهای پر زحمت خود که همه توسط صنعتگران متخصص تایلندی نظارت می شود مشهور است.

علاوه بر این، Mizuchol منحصراً از مواد درجه یک مانند نقره ایالات متحده استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که هر قطعه استاندارد را رعایت می کند و نشان دهنده توجه نام تجاری به جزئیات است.

خط تولید این برند شامل همه چیز از گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر است. بنابراین اگر به دنبال جواهراتی به سبک زنانه هستید، حتما باید مجموعه این برند را مرور کنید.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

11- مالکیت Ownory : تلفین هنر تایلندی و غربی

Ownory، یک برند تایلندی جواهرات نقره، از تلفیقی از هنر تایلندی و غربی الهام گرفته و آنها را به شیوه ای شیک ترکیب می کند. به لطف تیم طراحان حرفه ای، خط تولید این برند دارای قطعات رنگارنگی است که می تواند شخصیت پوشنده آن را برجسته کند.

هر مجموعه با افتخار مضامین و نقوش تایلندی دارد: جشنواره‌های محلی، سرامیک‌های کرام، و همچنین مقاصد محبوب. این برند کار باورنکردنی را در به تصویر کشیدن ماهیت این عناصر فرهنگی انجام می دهد.

جواهرات  آن 100٪ دست ساز هستند. هر آیتم با مهارت های متخصص بر روی پایه نقره ای ساخته شده است.

سنگ‌های قیمتی، لعاب‌ها و شیشه‌های دمیده به سبک مورانو، از جمله جزییات بسیار سخت در این قطعات هستند که به تخصص و تجربه شخصی بالایی نیاز دارند.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

12- راویپا Ravipa یا نماد عشق

عشق همیشه زیباست؛ اینها کلماتی هستند که برند تایلندی راویپا با آن زندگی می کند. این برند با تکیه بر مفهوم “نماد عشق”، عشق از همه نوع را از طریق جواهرات خود نشان می دهد و راهی دوست داشتنی برای ارسال پیامی دلگرم کننده را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از دیدن مجموعه های راویپا، می توان شخصیت آن را به عنوان یک بانوی ظریف توصیف کرد که هر چیزی جز ضعیف است. زنی شاغل که عاشق سفر است. و بنابراین، بیشتر قطعات مینیمالیست، ساده، اما دارای جزئیات متمایز هستند که آن را پاپ می کند.

محبوب ترین مورد راویپا حلقه «بی نهایت» است با مجموعه امضای آن. از آنجایی که این شکل بیانگر ماهیت نامحدود عشق است،  هدیه ای عالی برای نیمه دیگر شماست.

وبسایت: https://r avipa.com/

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

13-Silver Glam : ساده اما مهم

بسیاری از برندهای جواهرات توسط کسب و کارهای خانوادگی که به طور مستقیم درگیر این تجارت هستند تاسیس شده اند و سیلور گلم یکی از این برندها است.

بنیانگذار Silver Glam که جانشین یک تجارت جواهرات با قدمت بیش از 50 سال است و اکنون مالک نسل سوم است، کسب و کار خانوادگی را قوی نگه داشته و با ترکیب دانش چند نسلی و برخی عناصر مدرن، یک برند جدید متولد کرده است.

Silver Glam محصول خود را با شعار “ساده اما مهم” طراحی می کند. به این ترتیب، طرح‌ها معمولاً ساده هستند، اما همچنان در سادگی خود دارای شخصیتی جسورانه هستند.

ویژگی اصلی بیشتر قطعات ، سنگ های قیمتی طبیعی است که با دقت انتخاب شده اند و در یک فرآیند کاملا دست ساز بر روی طرح های منحصر به فرد کار گذاشته میشوند.

سنگ‌های قیمتی به‌گونه‌ای انتخاب می‌شوند که رنگ با قطعه‌ای که در واقع روی آن قرار می‌گیرند مطابقت داشته باشد، سپس با یک فرآیند مینای سنتی به آن متصل می‌شوند.

در این مجموعه جواهرات ، شما گزینه هایی از انگشتر، گردنبند، دستبند، النگو و گوشواره خواهید داشت.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

14- جواهرات ناماس Tamas

جواهر تاماس یک استاندارد جهانی را در کل فرآیند خود اعمال می کند و در نتیجه محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند که در کشورهایی مانند ژاپن، سنگاپور و هنگ کنگ به خوبی شناخته شده اند. این برند معمولاً از سنگ های قیمتی مانند الماس، یاقوت کبود، یاقوت سرخ و زمرد بر روی قطعات خود استفاده می کند.

جواهر تاماس به عنوان راهی برای رشد تجارت صادرات سنگ های قیمتی خانواده صاحب آن آغاز شد که بیش از 40 سال است که تاسیس شده است.

در حال حاضر، این برند اقلامی را ارائه می دهد که زنان شیک پوش هر روز دوست دارند آن ها را بپوشند و می توانند با بسیاری از سبک ها و ظاهر ترکیب شوند. این طرح‌های خیره‌کننده واقعاً می‌توانند درخشش درونی پوشنده آن را نشان دهند.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

15- مرا امتحان کن ، Try Me

برند تایلندی Try Me به دلیل اینکه 100% دست ساز است و همچنین طرح های شایان ستایش و افسانه ای که مورد پسند دختران میباشد ، شناخته شده است. وقتی یک تکه از جواهرات Try Me را به تن می کنید، خود را مانند یک شاهزاده خانم احساس خواهید کرد – زیبا و شیرین مانند شکوفه های بهاری.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Try Me، میناهای نقاشی شده با دست روی هر قطعه است. اینها با تخم‌مرغ‌های ریز عید پاک مانند چرخ فلک‌هایی که در واقع می‌چرخند یا سر گربه‌ها با زنگ‌هایی که واقعاً به صدا در می‌آیند ارائه می‌شوند.

اما اگر زیبا و بامزه دقیقاً استایل شما نیست، Try Me همچنین بسیاری از قطعات مینیمالیستی دیگر را برای ظاهر ساده و باکلاس ارائه می دهد.

مهم نیست که چه نوع سبکی را ترجیح می دهید، مطمئناً چیزی را خواهید یافت که مکمل شما باشد. این یک تضمین است.

طلا ، نقره و جواهرات

طلا ، نقره و جواهرات

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه