اتحادیه طلا و جواهر تهران | بازار کار طلا

فارغ التحصیلان دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران وارد بازار کار میشود

فارغ التحصیلان دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران وارد بازار کار میشود
لینک کوتاه کپی شد

بذر افشان عنوان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران از سال 96 تا کنون بیش از 430 دانشجو تربیت کرده است که هرسال 20 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند.

به گزارش طلانیوز: نادر بذر افشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان داشت: ثبت نام و پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای ترم جدید مهرماه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور آغاز شده است.

 ایشان ادامه داد: ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته از 5 شهریور تا 11 شهریور ماه و در مقطع کاردانی از 7 تا 13 شهریور انجام می شود.

وی افزود: مرکز آموزش علمی و کاربردی اتحادیه تهران در مقطع کاردانی در رشته های ساخت زیورآلات با دست، تراش سنگ های قیمتی، گوهر نشانی، مدیریت کسب و کار، ریخته گری، روابط عمومی، حسابداری امور مالی، طراحی گرافیک و در مقطع کارشناسی در رشته های طراحی زیور آلات، مدیریت کسب و کار، حسابداری امور مالی، مهندسی کسب و کار اینترنتی پذیرش دانشجو دارد.

 

ورود 20 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران به بازار کار

بذر افشان تصریح کرد: دانشگاه علمی و کاربردی اتحادیه طلاوجواهر تهران  نقش مهمی در رشد علمی صنعت طلا و ارتقاء بخش آموزشی صنف داشته و از سال 96 تا کنون بیش از 430 دانشجو تربیت کرده است که حدودا 20 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه با معرفی و از طریق اتحادیه طلا و جواهر تهران هرسال جذب بازار کار می شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران اذعان داشت:‌ در حال حاضر 80 تا 90 درصد هزینه های دانشگاه توسط خود دانشگاه تامین می شود و دانشگاه تا کنون درآمد زایی نداشته است.

 بخشی از اساتید دانشگاه طلا و جواهر تهران غیر صنفی هستند

وی با تاکید بر اینکه اکثر اساتید این مرکز آموزشی از متخصصین و کارشناسان صنف طلا و جواهر هستند که برخی از این اساتید به صورت داوطلبانه و رایگان آموزش های تخصصی را ارائه می دهند بیان داشت: تنها برخی از اساتید این مرکز غیر صنفی هستند که دروس غیر تخصصی را به صورت حق الزحمه ارائه می دهند.

بذر افشان بیان داشت: در مرکز آموزش علمی کاربردی طلا و جواهر اتحادیه تهران دوره های 30 ساعته مدیریت خرده فروشی طلا، شناخت و فروشندگی سکه و .. برگزار می شود که اتحادیه به منظور تکمیل اطلاعات و رفع ضعف  و آموزش و ارتقاء برخی رسته ها افراد را برای گذراندن این دوره ها معرفی و پس از گذراندن دوره های مهارتی و آموزشی گواهی پایان دوره معتبر اعطا می شود.

علاقمندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و شرایط جذب دانشجو و ثبت نام در دوره های آزاد مرکز علمی کاربردی طلاوجواهر تهران می توانند با شماره تلفن های 77604659 و 77536036 تماس بگیرند.

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه