قیمت دلار/

قیمت دلار امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / نوسانات افزایشی در بازار ارز

قیمت دلار امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / نوسانات افزایشی در بازار ارز
لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار امروز از ابتدای بازگشایی بازار، نوسانات افزایشی را تجربه کرده و حالا به قیمت میانه‌های روز گذشته رسیده است. روند معاملات پشت خطی دلار هم نوسانات صعودی محدودی را طی می‌کند و این پیام را می‌دهد که مسیر دلار در ادامه روز مانند روزهای گذشته طی شود.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با نوسانات محدود افزایشی بازگشایی شده و حالا به 50 هزار و 350 تومان رسیده است. در همین حال، قیمت دلار در بازار پشت خطی نیز از ابتدای روز تا کنون روندی رو به رشد داشته و از 50 هزار و 380 تومان به 50 هزار و 430 تومان رسیده است.

طی روزهای اخیر هم قیمت دلار همین روند را طی کرده و در مسیر صعودی با نوسانات کم و شتاب اندک گام برداشته است. با این حال نتوانسته از این محدوده فراتر رود و مدت‌هاست در تله‌ای که بازارساز در کف کانال 50 هزار تومانی پهن کرده، گرفتار است.

 

قیمت دلار حتی نتوانسته از این محدوده پایین‌تر بیاید و بر همین اساس با توجه به اظهارات رئیس بانک مرکزی و مدیران اقتصادی، این گمانه مطرح است که بازارساز تمایل دارد قیمت دلار را در همین محدوده حفظ کند.

 

با این حال اما کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به اینکه تورم ملموس در جامعه، به دور از ارقامی که دولت رسما منتشر می‌کند، افزایشی است و همچنین با توجه به کسری بودجه دولت و کمبود منابع ارزی در کشور، دلار برای رشد خیز برداشته است.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه