قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / صعود قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / صعود قیمت طلا و سکه
لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا و سکه امروز روند صعودی دارد و بهار آزادی به کانال 26 میلیون تومانی رسیده است. امروز دلار و انس هم روند صعودی دارد و قیمت جهانی طلا به کانال دو هزار دلاری بازگشته است.

امروز پنجشنبه 23 آذر، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند افزایشی دارد و خانواده طلا بعد از چند روز همگرا شده‌اند. قیمت طلا به نیمه کانال دو میلیون تومانی نزدیک شده است. قیمت سکه امامی نیز 500 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و سکه بهار آزادی نیز به کانال 26 میلیون تومان رسیده است. نرخ قطعات سکه و مثقال طلا نیز صعودی است.

همچنین قیمت دلار امروز در کانال 50 هزار تومانی افزایش قیمت را تجربه کرده و به نیمه کانال نزدیک شده است. انس نیز پس از چند روز روند صعودی دارد و به کانال دو هزار دلاری بازگشته است. 

 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با 35 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و 484 هزار و 100 تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، هر گرم طلای 18 عیار، حدود دو میلیون و 440 هزار تومان قیمت داشت.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 29 میلیون و 609 هزار تومان است؛ حدود 500 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز در همین ساعات، سکه امامی، 29 میلیون و 130 هزار تومان معامله می‌شد.

 

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی با 504 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 26 میلیون تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، سکه بهار آزادی در حدود 25 میلیون و 720 هزار تومان قیمت داشت.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 154 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 386 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی اما با حدود 162 هزار تومان کاهش، امروز به حدود یک میلیون و 779 هزار تومان رسیده است.

 

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در آخرین روز کاری هفته، نیم سکه با 200 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 15 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز نیز در همین ساعات، نیم سکه 15 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت.حباب نیم سکه اما با حدود 126 هزار تومان کاهش، روی سه میلیون و 398 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با 170 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 500 هزار تومان داد و ستد می‌شود. دیروز نیز در همین ساعات، نیز ربع سکه 10 میلیون و 330 هزار تومان قیمت داشت. حباب ربع سکه نیز با حدود چهار هزار تومان کاهش، به چهار میلیون و 444 هزار تومان رسیده است.

در این میان، سکه گرمی نیز با 50 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، ربع سکه پنج میلیون و 695 هزار تومان قیمت داشت. حباب این سکه نیز با حدود 30 هزار تومان کاهش، در حدود دو میلیون و 819 هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با حدود 147 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 759 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات هر مثقال طلا 10 میلیون و 609 هزار تومان داد و ستد می‌شد.

بازگشت قیمت انس به کانال 2 هزار دلاری

قیمت انس طلا، امروز روند افزایشی دارد و بار دیگر به کانال دو هزار دلاری بازگشته است. البته بازار طلای ایران بیشتر از اینکه تحت تاثیر قیمت‌ها در بازار جهانی طلا باشد، بر اساس شرایط در بازار دلار داخل ایران حرکت می‌کند. با وجود این، به هر حال یکی از متغیرهای موثر بر این بازار همان قیمت‌ها در بازار جهانی است. کارشناسان نسبت این اثرگذاری را 70 درصد برای دلار و 30 درصد برای طلای جهانی می‌دانند.

طلای جهانی در بازه یک ماهه بازدهی مثبت دارد و در 30 روز گذشته حدود 3.69 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

امروز نیز قیمت طلا در بازارهای جهانی صعودی است. اونس اکنون، به حدود 2,035.77 دلار رسیده، این به معنای رشد حدود 0.15 درصدی قیمت طلا در بازارهای جهانی است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه