مشکلات صنعت طلا

بررسی مشکلات صنعت طلا در هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

بررسی مشکلات صنعت طلا در هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه طلا،جواهر و نقره اصفهان خاطر نشان ساخت در صدد هستیم با برپایی میز طلای کشوری در مراسم افتتاحیه با حضور معاونین وزیر و احتمالا وزیر محترم صنعت ،معدن و تجارت مشکلات جاری این صنعت را بررسی و برطرف کنیم.

به گزارش طلانیوز: رئیس اتحادیه طلا ، جواهر و نقره اصفهان در مصاحبه ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات محترم همراه گفت:هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان که قرار بود 2 تا 5 خرداد ماه برگزار شود به دنبال سانحه بالگرد برای رئیس جمهور به تعویق افتاد و به تاریخ 8 لغایت 11 خردادماه تغییر یافت.

نیکخواه از روسای محترم اتحادیه های سراسر کشور ، روسای اتحادیه های شهرستان های استان اصفهان و همچنین همکاران این صنعت بزرگ و همشهریان دعوت کرد تا از هفدهمین نمایشگاه طلا،فلزات گرانبها،گوهر سنگ ها ،ماشین آلات و صنایع وابسته بازدید به عمل آورند

 

رئیس اتحادیه طلا

 

وی گفت:در صدد هستیم با برپایی میز طلای کشوری در مراسم افتتاحیه با حضور معاونین وزیر و احتمالا وزیر محترم صنعت ،معدن و تجارت مشکلات جاری این صنعت را بررسی و و برطرف کنیم.

رئیس اتحادیه طلا ، جواهر و نقره اصفهان در پایان خاطر نشان ساخت با توجه به بازگشایی واحدهای صنفی در سراسر کشور و صحبت های سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در استان یزد امیدواریم واحدهای صنفی در شهر اصفهان بازگشایی شوند و به فعالیت خود ادامه دهند

شایان ذکر است پایگاه خبری طلا میزبان شما در هفدهمین نمایشگاه طلا و‌جواهر اصفهان می باشد

/منبع: سایت طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه