نمایشگاه طلاوجواهر | نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان | اخبار نمایشگاه طلاوجواهر

برگزاری ششمین میز طلا در روز دوم نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان ۱۴۰۳

برگزاری ششمین میز طلا در روز دوم نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان 1403
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه طلاوجواهر اصفهان عنوان کرد : روز سه شنبه 8 خرداد ماه نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان آغاز به کار می کند و روز چهارشنبه 9 خرداد ماه افتتاح رسمی نمایشگاه با حضور وزیر صنعت معدن تجارت و معاونین وزارت صمت انجام می گیرد.

به گزارش طلانیوز: حمیدرضا نیکخواه، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان بیان داشت: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان این نمایشگاه 8 تا 11 خرداد ماه برگزار می شود.زمان بازدید عموم از این نمایشگاه از ساعت 16 الی 19 شب می باشد.

وی افزود: روز سه شنبه 8 خرداد ماه نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان آغاز به کار می کند و روز چهارشنبه 9 خرداد ماه افتتاح رسمی نمایشگاه با حضور وزیر صنعت معدن تجارت و معاونین وزارت صمت انجام می گیرد.

نیکخواه تصریح کرد: همزمان و در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در روز چهارشنبه 9 خردادماه ششمین جلسه میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا و جواهر با حضور وزیر صنعت، معدن، تجارت و معاونین وزارت صمت برگزار می شود.

 

حضور دو دانشگاه مهم در نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان 1403

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه 2 دانشگاه تهران و اصفهان حضور دارند و 12 کلاس آموزشی در این نمایشگاه برگزار خواهند کرد بیان داشت: تعدادی از تولید کنندگان مشهد، یزد، اصفهان و تهران نیز غرفه گرفته و حضور دارند.

 

نمایشگاه طلاوجواهر در اصفهان

 

حضور هیات 50 نفره از کشورهای خارجی در نمایشگاه اصفهان

وی اظهار داشت: رایزنی  وهماهنگی هایی برای حضور چندین کشور اعم از روسیه، پاکستان، افغانستان، عراق و ارمنستان شده است و مقرر است هیاتی 50 تا 60 نفره از این کشور ها برای بازدید از نمایشگاه به اصفهان سفر کنند.

نیکخواه اذعان داشت: با توجه به اینکه قرار است میهمانان خارجی در این نمایشگاه حضور داشته باشند تور بازدید از اماکن و مناطق دیدنی شهر اصفهان اعم از کلیسا وانک، میدان امام خمینی(ره)، پل سی و سه پل و پل خواجو برنامه ریزی شده است و مقرر شده از تعدادی کارگاه های طلاسازی و کارخانه های ماشین سازی اصفهان نیز بازدید داشته باشند تا هیات های خارجی، مصنوعات و ماشین آلات طلاسازی ایران را از نزدیک ببیند و بتوانند در آینده برای حضور آنها در  نمایشگاه های خارجی دعوت و یا درخواست ارسال کنند.  

 

نمایش مصنوعات دست ساز قدیمی و سنتی اصفهان در نمایشگاه طلا

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان قطب هنر و صنایع دستی است بیان داشت: پیشکسوتان  صنف طلا و جواهر اصفهان، هنر ساخت طلا با دست را داشته اند و حاصل هنرهای دستی آنها تبدیل به مصنوعات طلا شده است و در نمایشگاه  امسال غرفه ای در حال آماده سازی است که تولیدات قدیمی و آثار سنتی و دستی استادکاران هنر صنعت طلا و جواهر اصفهان را به نمایش بگذاریم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه