نمایشگاه طلا| اصفهان

نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان

نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان
لینک کوتاه کپی شد

امسال نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان۱۴۰۳ در حالی برگزار می‌شود که صنف طلاوجواهر روزهای سختی را در اعتراض به اجرای سامانه جامع تجارت پشت سر گذاشته است.

به گزارش طلانیوز : نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان۱۴۰۳ در حالی برگزار می‌شود که صنف طلاوجواهر روزهای سختی را در اعتراض به اجرای سامانه جامع تجارت پشت سر گذاشته است و برگزارکنندگان این رویداد طلایی در شرایطی اقدام به برگزاری آن کرده اند که حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان نیز مزید بر علت شد تا شرایط برگزاری یک نمایشگاه پر شور سخت تر شود.

با این حال اما حضور شرکت های تولید کننده ماشین آلات و ابزار ساخت طلا همچون همیشه در نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان چشمگیر است اما طلافروشان و سازندگان مصنوعات طلا و حتی فعالان صنعت گوهرسنگ حضور فعالانه و موثری در این نمایشگاه نداشته اند.

امید می‌رود در روزهای آینده فعالان صنعت طلا با حضور خود در این نمایشگاه مایه دلگرمی برگزارکنندگان این نمایشگاه شوند و برخلاف مسئولان دولتی، که با بهانه های مختلف به اصفهان نیامدند، به این رویداد طلایی شور و حال بهتری بخشند.

افتتاح هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان با حضور 140 شرکت

حمیدرضا نیکخواه، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان بیان داشت: از مجموع 140 غرفه این نمایشگاه 100 شرکت کننده از استان اصفهان و 40 شرکت کننده  از استانهای دیگرهستند.

وی افزود: اصولا هر ساله در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان تولید کنندگان ماشین آلات و ابزار و تجهیزات طلا سازی بیشتر شرکت می کنند و در سالهای گذشته به دلیل تبلیغات بیشتری که  برای حضور تولید کنندگان انجام می گرفت توانسته بودیم شاهد حضور تعدادی از کارگاه های تولیدی در نمایشگاه باشیم.

نیکخواه تصریح کرد: هر ساله حدود 70 درصد غرفه های نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان اختصاص به بخش ماشین آلات دارد و تنها 30 درصد مختص تولید کنندگان مصنوعات است.

تعطیلی و اعتراضات بازار طلا ، عامل عدم حضور تولید کنندگان در نمایشگاه اصفهان

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان ادامه داد: امسال به دلیل اعتراضات و تعطیلی بازار طلا تولید کنندگان استقبال کمتری از نمایشگاه کردند و حضور تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات پر رنگ تر است.

وی با بیان اینکه علیرغم اتفاقات اخیر در صنف طلا نمایشگاه اصفهان در زمان اعلام شده برگزار شد و خوشبختانه با همکاری و هماهنگی تمام غرفه های رزرو شده تکمیل، چیدمان و آماده بازدید شده اند.

طلا و سکه-طلانیوز

هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان عصر روز هشتم خرداد ماه با حضور روسای اتحادیه های طلا و جواهر و رییس شرکت شهرک های صنعتی اصفهان آغاز به کارکرد و تا روز جمعه 11 خرداد 1403 ادامه خواهد داشت.

منبع:گلدنیوز

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه