نمایشگاه طلا|اصفهان

بازگشایی تمام واحدهای صنف طلا و جواهر اصفهان

بازگشایی تمام واحدهای صنف طلا و جواهر اصفهان
لینک کوتاه کپی شد

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر استان اصفهان عنوان کرد: در کارگره ملی طلا همه همدل بودند که هماهنگی با دولت آینده می تواند مشکلات صنف طلا که ناشی از دستورالعمل اجرایی سامانه جامع تجارت است را برطرف کند.

به گزارش طلانیوز : طلا مینایی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان امسال، با تنش های مختلفی مواجه شد و علاوه بر تنش های 2 تا 3 ماه اخیر بازار طلا ناشی از ابلاغ اجرای سامانه جامع تجارت و اعتراضات و اعتصابات وتعطیلی هایی بازار و  تردید هایی برای برپایی نمایشگاه وجود داشت به دلیل شهادت رییس جمهور و هیات همراه یک هفته به تعویق افتاد.

طلا و سکه-طلانیوز

 طلامینایی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی استان اصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بیان داشت: اگر چه هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر و ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان در وضعیت خطیری برگزار شده است ولی پر قدرت ترین نمایشگاه طلا و جواهر است و از همه رسته ها اعم از تولیدکننده، صادرکننده، ماشین آلات، بنکدار و..  از همه شهر ها در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

صادرات مناسب دلیل حضور پر رنگ ماشین آلات طلاسازی در نمایشگاه

طلا مینایی با اشاره به اینکه در نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان ماشین آلات حضور پر رنگ تری دارند بیان داشت: با توجه به اینکه هدف انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی استان اصفهان، توسعه صادرات است در این نمایشگاه سعی شده بیشتر به ماشین آلات بها داده شود چرا که امسال صادرات ماشین آلات طلا سازی تولید کشور به کشورهای دیگر وضعیت خوبی داشته است.

خروجی جلسه کارگروه ملی طلا در اصفهان

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی استان اصفهان در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه ملی طلا  قبل از مراسم آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بیان داشت: در کارگره ملی طلا مسائل روز صنعت طلا مطرح شد و خوشبختانه همه همدل بودند که هماهنگی با دولت آینده می تواند مشکلات صنف طلا ، که بخشی از این مشکلات ناشی از دستورالعمل اجرایی سامانه جامع تجارت است ، برطرف می شود.  

وی ابراز امیدواری کرد: در دولت آینده اصلاحات مد نظر صنف طلا در مورد سامانه جامع تجارت انجام و موانع توسعه تولید و صادرات برطرف شود.  

طلا مینایی اظهار داشت: صنف طلا علیرغم وجود مشکلات به این امید 2 روز است که اقدام به بازگشایی مغازه های خود کرده اند و در حال حاضر تمام مغازه های صنف طلای اصفهان به صورت کامل باز هستند و مغازه هایی که به نشان اعتراض ویترین های خود را نمی چیدند به صورت کامل فعالیت خود را آغاز کرده اند. و کارخانه های تولیدی نیز کار خود را آغاز کرده اند.

منبع: گلدنیوز

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه