اقتصادی|طلا

نتایج پنجمین نشست کارگروه تخصصی طلاوجواهر

نتایج پنجمین نشست کارگروه تخصصی طلاوجواهر
لینک کوتاه کپی شد

بذر افشان در حاشیه نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان عنوان کرد: خوشبختانه اعتراض ها و درخواست های صنف طلا به گوش مسئولین رسید و در این راستا تغییرات و اصلاحاتی در اجرای سامانه جامع تجارت انجام شد ولی از دید همکاران هنوز کامل نیست و باید اصلاحات انجام شود.

به گزارش طلانیوز: نادر بذرافشان ، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، نقره و جواهر و سکه تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بیان داشت: اعتراض و صدای صنف طلا به گوش مسئولین رسیده است و اکنون نیاز است با تغییر رویکرد و تدبیر ویژه ، موانع قبلی و قوانین دست وپاگیر توسعه صنعت طلا و جواهر رفع شود.

طلا و سکه-طلانیوز

وی افزود: صنف طلا و جواهر بعد از حادثه شهادت رییس جمهور و هیات همراه اعلام آمادگی کرده و بازگشایی واحدهای صنفی را در سراسر کشور انجام دادند و اکنون باید با چراغ روشن به سمت و سوی پیگیری ادامه اصلاحات و مطالبات صنف برویم.

بذر افشان تصریح کرد: با تعطیلی اعتراضی صنف طلا ، درخواست های صنف به گوش مسئولین رسید و در این راستا تغییرات و اصلاحاتی در اجرای سامانه جامع تجارت انجام شد ولی از دید همکاران هنوز کامل نیست و باید اصلاحات انجام شود.

برگزاری نمایشگاه نشانه عرق به صنعت طلا است

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: با توجه به التهابات و شرایطی که صنف طلا از ابتدای سال جدید داشت و متاسفانه شرایط خوبی برای صنف رقم نخورده بود و هنوز دغدغه و نگرانی ها از بابت روشن نبودن آینده شغلی صنف، رفع نشده بود با مدیریت و درایت اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان برگزار و همکاران صنف طلا باز هم در این نمایشگاه  مشارکت و حضور داشته و ثابت کردند که به صنف طلا عرق داشته و حوزه صنعت طلا را که قدمت دیرینه دارد دوست دارند.

پنجمین نشست کارگروه تخصصی طلاوجواهر در اصفهان

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف تهران قبل از مراسم افتتاح این نمایشگاه بیان داشت: حدود 6 ماه است که کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف تهران شکل گرفته و با توجه اینکه در این کارگروه مقرر شده که کارگروه به صورت کلان در سطح کشور در رابطه با بررسی  موضوعات، مشکلات، انتقادات، پیشنهادات در مورد صنف طلا از  همکاران صنف  دعوت کند و همچنین سفرهای استانی داشته باشد لذا پنجمین نشست کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف تهران در اصفهان برگزار شد.

بذر افشان بیان داشت: در این نشست علاوه بر مطرح شدن  مشکلات استانی اصفهان ، مشکل اصلی حوزه صنعت طلا و جواهر یعنی سامانه جامع تجارت نیز در این نشست مطرح شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: در مورد اصلاح دستورالعمل اجرای سامانه جامع تجارت در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا تفاهمی انجام و بخشی از اصلاحات انجام شد ولی هنوز این سامانه برای اجرایی شدن در صنف طلا نیاز به اصلاحات دارد.  

وی بیان داشت: خروجی پنجمین نشست کارگروه تخصصی طلا این بود که کارگروه نسبت به ادامه پیگیری ها برای رفع مشکل سامانه جامع تجارت فعالیت خود را انجام دهد و همکاران صنف طلا نیز پیگیری مطالبات خود را از استان و شهرهای کوچک نیز انجام دهند.

منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه