نمایشگاه|جواهرات

اولین نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ در سال ۲۰۲۴

اولین نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ در سال 2024
لینک کوتاه کپی شد

نمایشگاه آسیایی جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ (JGA) از 20 تا 23 ژوئن 2024 ( 31 خرداد تا 3 تیر 1403 ) به مدت چهار روز در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی هنگ کنگ برگزار میشود.

به گزارش طلانیوز: نمایشگاه آسیایی جواهرات هنگ کنگ Jewellery & Gem ASIA Hong Kong (JGA) اولین رویداد نمایشگاهی صنعت جواهرات در تقویم نمایشگاهی هنگ کنگ است که اواسط هر سال به عنوان یک رویداد بی بدیل B2B در آسیا برگزار میشود.

نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ آسیا (JGA) امسال از 20 تا 23 ژوئن 2024 مطابق با 31 خرداد تا 3 تیر 1403 به مدت چهار روز در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی هنگ کنگ برگزار میشود.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هنگ کنگ JGA با بازارهای اختصاصی که برای پاسخگویی به خریداران تجاری طراحی شده اند، طیف کاملی از جواهرات و سنگ های قیمتی را در بر می گیرد. پیشنهادات آن شامل انتخاب گسترده ای از جواهرات تمام شده و مواد گرانبها مانند الماس، سنگ های قیمتی رنگی و مروارید است.

هنگ کنگ-طلانیوز

مهم ترین شرکت ها در نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ 2024

جواهرسازان هنگ کنگی با داشتن بیش از 30 غرفه گروهی و موضوعی، از جمله غرفه معروف Fine Gem (غرفه جواهرات و فروشندگان مشهور الماس ها، سنگ های قیمتی رنگی و مروارید که مورد علاقه برندها و کلکسیونرهای قدیمی است ) ، غرفه های طراحی زیبا Fine Design (ارائه دهنده طرح های نفیس، صنایع دستی پیچیده و برخی از بهترین جواهرات عتیقه ) و غرفه CORE (بهترین مجموعه‌های تولیدکنندگان عمده جواهرات هنگ کنگ)، در این نمایشگاه شرکت میکنند.

برگزاری سمینار ویژه در نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ

در نمایشگاه JGA یک برنامه سمینار ویژه نیز ارائه می شود. هدف از این محتوای انحصاری ارائه بینش‌های عملی بازار به شرکت‌کنندگان، تقویت ارتباطات ارزشمند و الهام بخشیدن به رشد کسب‌وکار است.

زمان برگزاری نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ 2024

 نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ 2024 از تاریخ 31 خرداد تا 3 تیر 1403 به مدت چهار روز در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی هنگ کنگ از ساعت 10 الی 18 برگزار میشود.

شیوه ثبت نام در نمایشگاه جواهرات هنگ گنک

برای ثبت نام در نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ 2024 میتوانید به وبسایت این نمایشگاه مراجعه کنید.

آدرس سایت نمایشگاه سنگ های قیمتی هنگ کنگ

آدرس سایت نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ : https://imjewellery.jewellerynet.com

منبع: سایت گلدنیوز

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه