بولگاری|جواهرات

رونمایی از خارق العاده ترین جواهرات بولگاری تا امروز

رونمایی از خارق العاده ترین جواهرات بولگاری تا امروز
لینک کوتاه کپی شد

جواهر ساز لوکس بولگاری Bulgari با راه اندازی مجموعه ایترنا Aeterna که شامل خارق العاده ترین جواهراتی است که تا به حال ساخته است، جشن 140 سالگی بولگری را با درخششی خیره کننده مزین کرد.

به گزارش طلانیوز: ایترنا Aeterna که در جشن صد و چهلمین سالگرد بولگاری رونمایی شد، شامل مجموعه‌ای از جواهرات با ساخت پیچیده است که با الماس‌های چشمگیر و سنگ‌های قیمتی رنگی تزئین شده‌اند.

مجموعه جواهرات عالی Aeterna که برگرفته از زیبایی جاودانه رم و ادای احترامی به حرفه 140 ساله بولگاری است. این مجموعه سفری است در خلاقیت التقاطی و کدهای زیبایی شناختی جواهرساز رومی که همیشه در حال تکامل است.

گرانبهاترین اثر هنری بولگاری درجشن 140 سالگی

سرفصل این مجموعه گردنبند Serpenti Aeterna است که توسط Bulgari به عنوان "گرانبهاترین اثر هنری" در زرادخانه جواهرات لوکس آن مورد استقبال قرار گرفته است. این گردنبند که با عنوان "قصیده ای برای ابدیت" نام گذاری شده است ؛ شامل هفت الماس بی عیب و نقص برای ارج نهادن به میراثی از جواهرات گرانبها است.

بولگاری-طلانیوز

یک الماس خشن بیش از 200 قیراط برای ایجاد هفت قطره الماس گلابی شکل و بی عیب و نقص D رنگ برش داده شد که به عنوان قسمت مرکزی گردنبند عمل می کند.

با وزن ترکیبی 140 قیراط، هر قطره نشان دهنده یک سال در تاریخ غنی این برند است. قطرات در یک ساختار موجی سه بعدی سینوسی در پلاتین در آغوش گرفته شده اند. در مجموع 698 الماس باگت به وزن 61.81 قیراط گردنبند را تکمیل می کند.

Untitled

گردنبند ایترنا با یاقوت کبود

از دیگر نکات برجسته این مجموعه، چندین قطعه بیانیه است. این قطعات شامل گردنبند Sapphire Aeterna Waves در پلاتین است که با آویز 38.93 قیراطی یاقوت کبود و لهجه های الماس تزئین شده است. این آویز قابل جدا شدن است و علاقه و تخصص بولگاری را در جواهرات متحول کننده و همه کاره برجسته می کند.

بولگاری-طلانیوز

گردنبند روبلیت گلابی بولگاری

در همین حال، یک روبلیت گلابی شکل 77.78 قیراطی در رنگ قرمز توت فرنگی پر جنب و جوش که از دهان یک مار جواهری آویزان شده است، مرکز گردنبند Serpenti Chiseled است. این قطعه با اونیکس سیاه، آمیتیست و الماس بیشتر تقویت شده است.

بولگاری-طلانیوز

لوسیا سیلوستری، مدیر خلاق جواهرات بولگاری، اظهار داشت: "ما می خواستیم چیزی منحصر به فرد به روش بولگاری خلق کنیم، همچنان خودمان را به چالش بکشیم و همه را با تصمیم به دادن الماس نقش قهرمان داستان و در عین حال گنجاندن آن در خانواده سرپنتی، غافلگیر کنیم."

بولگاری-طلانیوز

در این مجموعه که به مناسبت 140 سالگی بولگاری رونمایی شده است ، بیش از 140 شاهکار هنری درها را به روی جهانی از دید بی کران و شکوه ابدی باز می کند. گرانبهاترین جواهرات جهان، که در اعماق زمین در طی میلیون‌ها سال رشد کرده‌اند، در طرح‌های الهام‌گرفته، در یک اختراع خلاقانه دائمی که فراتر از زمان است، جای خود را پیدا می‌کنند.

منبع: وبسایت بولگاری

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه