اقتصاد|نمایشگاه سنگاپور

نمایشگاه بین المللی جواهرات سنگاپور و شیوه شرکت در آن

نمایشگاه بین المللی جواهرات سنگاپور و شیوه شرکت در آن
لینک کوتاه کپی شد

معتبرترین و قدیمی ترین نمایشگاه جواهرات سنگاپور، «نمایشگاه بین المللی جواهرات سنگاپور» (SIJE) بزرگترین نمایشگاهی است که تجارت داخلی و بین المللی و همچنین خریداران و سرمایه گذاران مستقیم را هدف قرار داده است.

به گزارش طلانیوز: ین نمایشگاه با پشتوانه 18 سال تجربه، جایگاه خود را به عنوان ویترین مهمی برای جواهرات، طراحان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی و بین المللی به دست آورده است تا با خریداران کلیدی در سنگاپور، آسه آن و فراتر از آن ارتباط برقرار کنند.

 

سنگاپور-طلانیوز

در سال 2023، SIJE بزرگترین نمایشگاه خود را با بیش از 280 برند و کمپانی شرکت کننده از 28 کشور جشن گرفت. نمایشگاه در موقعیتی قرار دارد که دائما رشد می کند. پس از خرید نمایشگاه بین المللی جواهرات سنگاپور توسط گروه نمایشگاهی ایتالیا (IEG)، این سازمان دهنده قصد دارد از موفقیت عظیم نمایشگاه ایتالیایی طلا و جواهر «ویچنزائورو» برای تبادل تجربی و تخصص متقابل، و همچنین تقویت کسب و کار شرکت های جهانی در حوزه جواهرات و صنایع مرتبط استفاده کند.

با حرکت رو به جلو نمایشگاه، برنامه های بنگاه به بنگاه (B2B) و عناصر تجاری برای رشد بیشتر ارتقا خواهند یافت.

اطلاعات تلگرافی نمایشگاه سنگاپور

عنوان: نمایشگاه بین المللی جواهرات سنگاپور 2024

مکان: سالن های A و B مرکز گردهمایی و نمایشگاهی Marina Bay Sands

تاریخ و ساعات کار:

11 تا 13 جولای، از ساعت 11.30 تا 8.30 شب

14 جولای، از 11.30 تا 7.30 شب

میزبان: اتحادیه جواهرسازان سنگاپور

مساحت نمایشگاهی: حدود 8 هزار متر مربع

غرفه داران: حدود 230 برند از 26 کشور و منطقه جهان

پوشش رسانه ای: شامل پوشش قبل، هنگام و پس از نمایشگاه با هزینه مورد انتظار 3.5 میلیون دلاری

تاریخچه

نمایشگاه بین المللی جواهرات سنگاپور با 18 سال سابقه برگزاری قدیمی ترین نمایشگاه در این حوزه در کشور سنگاپور است. این نمایشگاه در سال میلادی گذشته توانست 10 هزار بازدیدکننده را به خود جذب کند که 200 میلیون دلار جواهرات در این نمایشگاه توسط 280 برند، شرکت جواهرسازی، تولیدکننده و صادرکننده عرضه شد. با در اختیار گرفتن این نمایشگاه توسط گروه نمایشگاهی ایتالیا (IEG)، روابط این نمایشگاه با نمایشگاه ویچنزائورو بیشتر شده و حتی IEG شعبه آسیای خود را در سنگاپور تاسیس کرده است. به این ترتیب، جواهرات تولید ایتالیا به آسیا چشم دوخته است.

اهمیت

با نگاهی به کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه متوجه حضور جهانی برندهای جواهرات در این رویداد می شویم. این کشورها از بحرین و هند گرفته تا روسیه، ایتالیا، ژاپن، آمریکا، انگلیس، کانادا، چین، فرانسه، تایلند، ترکیه و بسیاری دیگر که حرفی برای گفتن در این حوزه دارند، به سنگاپور می آیند تا محصولات خود را عرضه کنند. سنگاپور خود رقابتی ترین اقتصاد دنیا است، دومین کشور برای راه اندازی آسان کسب و کار در جهان به شمار می رود، سومین هاب مالی دنیاست و در سال 2022 پنجمین کشور در تجارت جهانی پایدار شناخته شده است. طبیعتا نمایشگاهی با سابقه 18 دوره برگزاری، با حضور حداکثری کشورها در مرکز تجاری آسیا خواهد توانست انتظار شرکت کنندگان را برآورده کند.

شیوه حضور

برای حضور به عنوان خریدار در این نمایشگاه که از 21 تا 24 تیرماه امسال برگزار می شود، باید به صفحه مربوطه در وبسایت نمایشگاه سنگاپور به آدرسی که در ذیل می آید رفته و ثبت نام کنید.

https://registration.mvents.asia/SIJE2024/RegistrationAttendeesEntry?formid=GQgjQKwZjpVKAz2FMJJ7R7MW1RyTy4

با این حال، جهت حضور به عنوان غرفه دار باید به آدرس زیر بروید و غرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

https://sije.com.sg/exhibit/participation-rates/

در صورتی که فقط یک فضای خالی 18 متر مکعبی بخواهید، باید 550 دلار بپردازید اما فضا به همراه غرفه هزینه ای بین 800 تا 2600 دلار خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه یا به آدرس quinie@iegasia.com.sg ایمیل بزنید و یا با شماره های تلفن همراه و ثابت زیر تماس بگیرید:

تلفن همراه: 006591063100

تلفن ثابت: 006562085800

منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه