// کد مطلب: ۱۶۶۴۴۱

نسخه ۲۰۲۴ نمایشگاه جواهرات دبی

جایزه جهانی جواهرات همزمان با نمایشگاه جواهرات دبی ۲۰۲۴

جایزه جهانی جواهرات همزمان با نمایشگاه جواهرات دبی 2024
لینک کوتاه کپی شد

نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی دوبی در سال 2024 یک رویداد سه روزه است که از تاریخ 12 تا 14 نوامبر 2024 مصادف با 22 الی 24 آبان 1403 برگزار میشود ؛ امسال همچنین کنفرانس الماس دبی و جوایز جهانی جواهرات نیز همزمان با نمایشگاه جواهرات دبی برگزار میشود.

به گزارش طلانیوز: نمایشگاه جواهرات، سنگ های قیمتی و فناوری دوبی JGTD یک رویداد سه روزه است که به صورت بنگاه به بنگاه (B2B) در زمینه جواهرات، سنگ های قیمتی و فناوری های مرتبط برگزار می شود. فروشندگان سنگ های قیمتی، تولید کنندگان جواهرات، و ارائه دهندگان خدمات و راه حل های فنی، تلاش و سرمایه گذاری یک ساله را به خریداران از سراسر جهان ارائه می دهند.

طلا -طلانیوز

نمایشگاه دبی به عنوان بازاری که جامعه جهانی جواهرات نباید آن را از دست بدهد، وعده می دهد رویدادی پرانرژی را برای صنعتی که پس از ماه ها چالش های بی امان آماده بازگشت عظیمی است، ارائه دهد.

بازدیدکنندگان علاوه بر این می توانند برای «برنامه خریداران هدف» که در سراسر نمایشگاه اجرا می شود، کنفرانس الماس دبی و جوایز جهانی جواهرات اینفورمارکت دبی ثبت نام کنند.

نمایشگاه جواهرات دبی چه زمانی برگزار میشود؟

نمایشگاه طلا و جواهرات دبی 2024 از تاریخ 12 تا 14 نوامبر 2024 مصادف با 22 الی 24 آبان 1403 برگزار میشود.

نمایشگاه طلا و جواهر دبی کجا برگزار میشود؟

نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهرات و سنگ های قیمتی دبی 2024 در مرکز نمایشگاهی دبی (DEC) – اکسپو سیتی برگزار میشود .

غرفه داران نمایشگاه جواهرات دبی چه کسانی هستند؟

فروشندگان سنگ های قیمتی، تولید کنندگان جواهرات و راه حل های فنی و ارائه دهندگان خدمات

بازدیدکنندگان نمایشگاه طلا و جواهرات دبی چه کسانی هستند ؟

عمده فروشان، خرده فروشان، تولیدکنندگان، طراحان، فروشندگان خصوصی

چرا در نمایشگاه جواهرات دبی باید حضور پیدا کرد ؟

برای تسریع راه‌اندازی مجدد پس از همه‌گیری کرونا با ارائه یک مسیر مستقیم و حضوری به درون بازار برای برندهای بزرگ و شرکت‌های کوچک و برای گشایش پتانسیل کامل تجارت جواهرات در بازاری به وسعت 4 میلیارد مصرف کننده شرکت در این نمایشگاه اهمیت دارد.

 

مزایای شرکت در نمایشگاه طلا و جواهر دبی 2024

-         تقریبا  20 هزار تا 50 هزار بازدیدکننده و 500 غرغه دار در نمایشگاه 2024 دبی شرکت خواهند کرد. این به معنی این شانس برای شماست تا بهترین قیمت ها را ارائه دهید و حضور خود را برجسته کنید.

-         می توانید شبکه خود را با همکاری با افراد ذی نفوذ، تصمیم سازان و شرکت های عمده گسترش دهید.

-         فروش خود را از طریق نمایش محصولات و خدمات خود برای تعداد زیادی از خریداران بالقوه افزایش خواهید داد.

-         از تجربه متخصصان یاد خواهید گرفت و و به قله های جدیدی در کسب و کار خود خواهید رسید. 

20 درصد افزایش بازدید در نمایشگاه طلا و جواهر دبی 2023

نمایشگاه طلا و جواهرات دبی در سال 2023 شاهد افزایش 20 درصدی حضور خریداران در طول دوره سه روزه خود بود که ناشی از هجوم خریداران جدید و بازگشت خریداران از 95 کشور و منطقه بود.

این نمایشگاه از 12 تا 14 فوریه سال 2023 در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار شد. این نمایشگاه میزبان نزدیک به 350 تامین کننده از 25 کشور و منطقه بود که در یک نمایشگاه گسترده که 46 درصد بزرگتر از نسخه افتتاحیه بود، جانمایی شده بودند. در میان غرفه‌داران، شرکت‌های پیشرو در صنعت بودند که جواهرات تمام‌شده و نیمه‌تمام، سنگ‌های قیمتی خام، فناوری‌های مرتبط با جواهرات و دیگر دسته‌بندی‌های محصولات کلیدی را به نمایش می‌گذاشتند.

5093 بازدیدکننده منحصر به فرد از 95 کشور و منطقه در نمایشگاه جواهرات دبی 2023 حضور داشتند. در مقیاس سالانه، ازدحام بازدیدکنندگان 20 درصد افزایش یافت. حضور بین المللی همچنان قوی باقی ماند و خریداران غیراماراتی 40 درصد از کل حضور را تشکیل می دادند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه در مجموع 7210 بازدید از نمایشگاه داشته اند که 20 درصد نسبت به نمایشگاه طلا و جواهر دوبی 2022 افزایش داشته است.

بر اساس منطقه، بیشترین تعداد بازدیدکنندگان از خاورمیانه (71.9 درصد)، آسیا (15.5 درصد) و اروپا (7.6 درصد) بوده اند.

شیوه ثبت نام و شرکت در نمایشگاه جواهرات دوبی 2024

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه