نمایشگاه شیراز|طلا و جواهر

اطلاعات نمایشگاه طلاوجواهر شیراز ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه طلاوجواهر شیراز 1403
لینک کوتاه کپی شد

بعد از برگزاری نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان که به گرمای سالهای گذشته این نمایشگاه نبود ؛ این سوال مطرح شد که آیا نمایشگاه طلا و جواهر شیراز 1403 در موعد مقرر هرسال خود یعنی مهرماه برگزار خواهد شد؟

به گزارش طلانیوز:با توجه به اینکه گویا امسال برگزاری نمایشگاه طلاوجواهر شیراز به مجری قبلی آن سپرده نشده و به شکل مناقصه به برگزارکننده جدید واگذار شده است ، به سراغ رئیس اتحادیه طلاوجواهر شیراز رفتیم تا جزئیات بیشتر را از زبان ایشان بشنویم.

برگزار کننده نمایشگاه طلاوجواهر شیراز ۱۴۰۳ کیست؟

 زرین مهر رئیس اتحادیه طلاوجواهر شیراز به گلدنیوز گفت: مزایده برای نمایشگاه طلاوجواهر شیراز برگزار شده است و گویا یکی از شرکت ها ، که تجربه کافی در خصوص نمایشگاه طلاوجواهر ندارد، این مزایده را برنده شده است.

زرین مهر ادامه داد: شرکت برنده در مزایده هنوز با اتحادیه هماهنگی را انجام نداده است و تعاملی با ما نداشته است و ماهم شناختی از آنها نداریم.

طلا -طلانیوز

نمایشگاه طلاوجواهر شیراز درسال ۱۴۰۳ برگزار میشود؟

ایشان تاکید کرد : هنوز به جمع بندی نرسیده ایم که نمایشگاه طلاوجواهر شیراز اصلا امسال برگزار بشود یا نه ! چراکه برای نتیجه نهایی  باید ابتدا شرکت برگزار کننده با همکاری اتحادیه تعاملی با شرکت کنندگان سال های قبل داشته باشد تا متوجه شود که اصلا شرایط برگزاری نمایشگاه طلاوجواهر شیراز در سال 1403 فراهم است یا خیر.

رئیس اتحادیه طلاوجواهر شیراز ادامه داد: باتوجه به شرایط حاکم بر بازار طلا در سال 1403 باید امکان سنجی برگزاری نمایشگاه طلاوجواهر با وسواس بیشتری نسبت به سالهای گذشته انجام شود.

 ایشان در پایان تاکید کرد: برگزار کننده نمایشگاه طلاوجواهر باید سابقه و تجربه کافی جهت برگزاری این نمایشگاه تخصصی را داشته باشد.

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه