// کد مطلب: ۱۶۶۹۴۲

اقتصاد|توسعه پایدار

نامزدهای بخش توسعه پایدار جایزه جهانی جواهرات ۲۰۲۴

نامزدهای بخش توسعه پایدار جایزه جهانی جواهرات 2024
لینک کوتاه کپی شد

پانزده شرکت از هشت کشور جهان در حاشیه نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ 2024 به عنوان مدعیان برتر جایزه جهانی جواهرات 2024 با رویکرد توسعه پایدار معرفی شدند.

به گزارش طلانیوز: از روز پنج شنبه 20 جوئن 2024 نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ 2024 در بخش آسیایی رسما کار خود را آغاز کرد. امسال حدود 1500 شرکت کننده از 30 کشور در این رویداد مهم شرکت کرده اند. نامزدهای نهایی توسعه پایدار در صنعت جواهرات در یک گردهمایی رسانه ای در حاشیه این نمایشگاه در مرکز همایش و نمایشگاه هنگ کنگ (HKCEC) معرفی شدند.

 

بیست و یک اثر از 15 قهرمان توسعه پایدار در هشت کشور و منطقه به فینال جوایز پایداری Sustainability Awards 2024 که توسط JWA (جوایز جهانی جواهرات) برگزار میشود ، راه یافته اند.

این جایزه برای تجلیل از تلاش‌ شرکت هایی است که با نوآوری، خلاقیت به پیشبرد اهداف توسعه پایدار (SDGs) در صنعت جواهرات متعهد هستند.

چه شرکت هایی نامزد جایزه جهانی جواهرات 2024 هستند؟

شرکت‌هایی که در فهرست نهایی قرار گرفته‌اند، در پنج دسته به‌عنوان دوستدار محیط‌زیست، توانمندسازی اجتماعی ، نوآوری در تولید ، مشارکت اجتماعی و رهبری پایداری جای گرفته اند.

فینالیست‌ها شامل شرکت‌های مرواریدسازی هستند که به طور مداوم تلاش‌های روزانه برای حفاظت از اقیانوس‌ها را در اولویت قرار می‌دهند، تولیدکنندگان الماس متعهد به رویارویی با چالش جاه‌طلبانه Net Zero و تولیدکنندگان و خرده‌فروش‌های جواهرات هستند که برای فعالیت‌های سبزتر و در عین حال پذیرفتن تنوع، برابری فعال هستند. فینالیست ها طیف متنوعی از کشورها و مناطق مانند استرالیا، برزیل، چین، هنگ کنگ، هند، فیلیپین، ایالات متحده و ویتنام را نمایندگی می کنند.

2024-طلانیوز

برای دیدن اسامی شرکت هایی که نامزد دریافت جایزه جهانی جواهرات 2024 شده اند میتوانید به سایت : https://www.jwawards.com/ مراجعه نمایید.

مراسم تقدیر از برندگان جایزه پایداری 2024

برندگان جایزه جهانی جواهرات در شاخه توسعه پایدار در ماه ژوئیه انتخاب و اعلام خواهند شد و دستاوردهای آنها در مراسم افتتحایه نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هنگ کنگ که در در 18 سپتامبر 2024 برگزار میشود، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، فینالیست ها و برندگان برای شرکت در سری پانل قهرمانان پایداری در نمایشگاه سپتامبر دعوت خواهند شد، جایی که آنها سفرهای الهام بخش خود را به سمت پایداری به اشتراک خواهند گذاشت.


منبع:گلدنیوز

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه