صادرات طلا | تولید طلا

آیا فرصت برای جهش تولید و صادرات طلا فراهم است؟

آیا فرصت برای جهش تولید و صادرات طلا فراهم است؟
لینک کوتاه کپی شد

شفافیت معاملات طلا و مبارزه با پدیده شوم قاچاق

 به گزارش طلانیوز: در این نشست که دیشب تا ساعت ۲۳:۳۰ با حضور بسیار گسترده اعضای صنف به طول انجامید، رئیس اتحادیه و تعدادی از کسبه محترم به بیان مشکلات دستورالعمل تبصره ۴ ماده ۱۸ پرداخته و ثبت موجودی و سرمایه را در سامانه جامع تجارت، غیرممکن دانسته و خواستار اصلاح این دستورالعمل شدند.

در ادامه دکتر حسن پور از شهید آیت الله رئیسی یاد نمود و از مردم شریف مشهد به خاطر تشییع میلیونی خادم الرضا تشکر کرد، وی ضمن تشریح اقدامات بسیج اصناف برای اصلاح دستور العمل، بر شفافیت معاملات طلا و مبارزه با پدیده شوم قاچاق تاکید نمود و لزوم تعامل با صنف و تلاش برای رونق تولید با رفع موانع موجود را خواستار شد.

 

تولید طلا

 

وی ضمن تقدیر از همه اصناف بویژه اعضای صنف طلا در سراسر کشور به خاطر همراهی با نظام و مردم در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، سازندگی، حوادث غیرمترقبه، کرونا، کمک‌های مؤمنانه و...بر پیگری مشکلات صنف تا حصول نتیجه تأکید مجدد نمود. 

وی با یاد یکصد شهید صنف طلا در سراسر کشور، حضور خیل عظیم جوانان تحصیل کرده در این صنف را به عنوان افسران اقتصادی، فرصت مناسبی برای جهش تولید و صادرات مصنوعات طلا دانست.

لازم به ذکر است دکتر حسن پور در یکهفته اخیر در نشست اعضای صنف طلا در شهرهای همدان و یزد نیز شرکت کرده و با حضور در بازار با کسبه محترم به صورت چهره به چهره گفتگو نمود.

 

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه