اقتصاد|نمایشگاه طلا و جواهرات

برگزاری چهار نمایشگاه مرتبط با صنعت طلا و جواهر و ساعت در ویچنزا ایتالیا درسال ۱۴۰۳

برگزاری چهار نمایشگاه مرتبط با صنعت طلا و جواهر و ساعت در ویچنزا ایتالیا درسال 1403
لینک کوتاه کپی شد

در سال 1403 چهار نمایشگاه مرتبط با صنعت طلا و جواهر و ساعت در ویچنزا ایتالیا برگزار میشود. هم زمان با نمایشگاه بوتیک جواهرات ویچنزا 2024 در تاریخ 16 تا 20 شهریور 1403 ، نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات جواهرات T.Gold نیز برگزار میشود. همچنین نمایشگاه ساعت و جواهرات قدیمی و نمایشگاه مجزایی برای ساعت های مدرن نیز در ایتالیا برگزار میشود.

به گزارش طلانیوز: نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات ویچنزا VICENZAOROدر سال 1403 در دو تاریخ مجزا برگزار میشود. نمایشگاه جواهرات ویچنزا ایتالیا از 6 تا 10 سپتامبر 2024 مصادف با 16 تا 20 شهریور 1403 و همچنین از 17 تا 21 ژانویه 2025 مصادف با 28 دی لغایت 2بهمن 1403 در ایتالیا برگزار میشود .

در این نمایشگاه ، که هفتادمین سال برگزاری آن است ، از برندهای معروف جواهرات گرفته تا تولیدات بدون برند، از سنگ های قیمتی تا خلاقانه ترین راه حل ها برای بسته بندی و تجارت ، تا راه حل های فنی و پیشرفته ترین ماشین آلات برای صنعت گرد هم می آیند.

در نمایشگاه جواهرات ویچنزا 2024 حدود 1200 برند نمایشگاهی که 40 درصد آنها بین المللی هستند ، حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات جواهرات همزمان با نمایشگاه ویچنزا

نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات جواهرات T.Gold و نوآورانه‌ترین فن‌آوری‌های بکار رفته در جواهرات و فرآوری فلزات گرانبها، بار دیگر همزمان با VICENZAORO ژانویه 2024 برگزار می‌شود. این نمایشگاه، به‌ویژه برای اپراتورهای بخش، این فرصت را به شما ارائه می‌دهد که کسب و کار خود را معرفی کنید. در حال اجرا، بر پیوند جدایی ناپذیری تأکید می کند که مهارت های خلاقانه را با فناوری ها پیوند می دهد، که نوآوری های آن اکنون شامل هر سطحی از فرآیند تولید می شود.

نمایشگاه ساعت های مدرن ویچنزائورو2024

VO'Clock Privé رویداد جدیدی است که به ساعت سازی معاصر اختصاص دارد و از تاریخ 6 تا 8 سپتامبر 2024 در یک سالن زیبا در شهر زیبای Vicenza برگزار میشود . این رویداد مهم برای کل جامعه طرفداران و کلکسیونرهای ساعت اختصاص خواهد داشت .

در خصوص این رویداد ، سایت نمایشگاه ویچنزا نوشته است : "سه روز، محبوب ترین برندها، مطبوعات تخصصی، عموم علاقه مندان و کلکسیونرها برای رویدادی منحصر به فرد با قالبی بی سابقه، تقدیم به تمام قهرمانان دنیای جذاب ساعت ها.

مکانی واحد برای دیدار با نام های بزرگ ساعت سازی، در محیطی شیک و دلپذیر که به مدت سه روز میزبان نه تنها اخبار بازار، بلکه برنامه ای غنی از دوره های فنی با معتبرترین موسسات و گفتگو با معتبرترین برندها خواهد بود."

ایتالیا

نمایشگاه ساعت و جواهرات قدیمی ویچنزا "VO VINTAGE"

رویداد مرجع برای ساعت‌ها و جواهرات قدیمی قدیمی هر ماه ژانویه برگزار می‌شود. بازاری که برای عموم باز است و به همه علاقه مندان و کلکسیونرهای ساعت و جواهرات قدیمی اختصاص دارد.

نمایشگاه ساعت و جواهرات قدیمی ویچنزا از تاریخ 17 تا 20 ژانویه 2025 برگزار میشود.

سایت نمایشگاه جواهرات ، ساعت و ماشین آلات ویچنزا : https://www.vicenzaoro.com/en/

 

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه