کنفرانس فلزات گرانبها | کنفرانس فلزات گرانبها در دبی

دوازدهمین دوره کنفرانس فلزات گرانبها دبی

دوازدهمین دوره کنفرانس فلزات گرانبها دبی
لینک کوتاه کپی شد

دوازدهمین دوره کنفرانس فلزات گرانبها دبی (DPMC) در تاریخ 18 تا 19 نوامبر 2024 مصادف با 28 و 29 آبان 1403 در مرکز کنوانسیون JAFZA One برگزار میشود.

به گزارش طلانیوز: کنفرانس فلزات گرانبها دبی (DPMC) با هدایت مرکز چندکالایی دوبی (DMCC) و با مشارکت وزارت اقتصاد امارات هرسال برگزار میشود. شورای جهانی طلا ، انجمن بازار شمش لندن (LBMA) ، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، بورس بازرگانی و کالای شیکاگو CME از جمله شرکت کنندگان مهم این همایش در دوره های مختلف بوده اند.

کنفرانس فلزات گرانبها دبی به عنوان یک همایش بین المللی به مهم ترین مسائلی که صنعت فلزات گرانبها را امروزه تحت تاثیر قرار می دهد ، میپردازد.

در این همایش کارشناسان صنعت طلاوجواهر و رهبران تجاری از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا درباره روندهای نوظهور، پیشرفت‌های فناوری و پویایی‌های بازار فلزات گرانبهابحث کنند.

تجارت طلا پس از نفت سودآورترین صادرات در دبی است. دبی با تمرکز بر موقعیت جغرافیایی ویژه خود، روی ذخائر طلا و تاسیسات ساخت طلا و جواهر و پالایشگاه طلا سرمایه‌گذاری کرده است.

بین ۲۰ تا ۴۰ درصد از سهم طلای جهان هر ساله از دبی عبور می کند و بیشتر آن به بازار طلای دوبی می آید.

 

مهمترین اتفاقات یازدهمین دوره کنفرانس فلزات گرانبها دبی 2023

کنفرانس فلزات گرانبها دبی

طلا یک چهارم تجارت غیرنفتی امارات

دکتر ثانی بن احمد آل زیودی، معاون وزیر امور خارجه امارات در امور تجارت خارجی در کنفرانس فلزات گرانبهای دوبی 2023 گفت: «طلا یک چهارم تجارت غیرنفتی امارات متحده عربی را تشکیل میدهد و در نیمه اول سال 2023 حدود 1.24 تریلیون درهم را به خود اختصاص داده است».

کنفرانس فلزات گرانبها دبی

معرفی ارز بریکس با پشتوانه طلا

دلارزدایی از طریق معرفی ارز بریکس با پشتوانه طلا یکی دیگر از اتفاقات مهم کنفرانس 2023 بود . ارز بریکس با پشتوانه طلا به اعضای آن اجازه می‌دهد تا آزادانه بدون دلار معامله کنند.

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه