آکادمی طراحی جواهرات

آشنایی با آکادمی طراحی جواهرات دبی (DDA)

آشنایی با آکادمی طراحی جواهرات دبی (DDA)
لینک کوتاه کپی شد

آکادمی طراحی دبی (DDA) در سال 2019 در منطقه آزاد چندکالایی دبی راه اندازی شد. این مرکز که در برج الماس دوبی مستقر است با ارئه مدرک معتبر BTEC دانشجویان را برای ورود به دنیای واقعی کار آماده میکند.

به گزارش طلانیوز: آکادمی طراحی دبی (DDA) در سال 2019 در منطقه آزاد چندکالایی دبی راه اندازی شد. این آکادمی با ارائه برنامه های منحصر به فرد طراحی جواهرات، دانشجویان را با طراحی خلاقانه مجهز می کند. آکادمی طراحی دبی (DDA) نسل بعدی طراحان جواهرات را پرورش می دهد و مهارت های متخصصان فعلی صنعت را افزایش می دهد.

 

آکادمی طراحی دبی چه ویژگی خاصی دارد؟

آکادمی طراحی دبی از طریق همکاری مستمر با متخصصان صنعت، شرکت در رویدادهای طراحی بین‌المللی و تحقیقات مداوم در مورد سبک‌ها و تکنیک‌های نوظهور، در خط مقدم روند طراحی جواهرات است.

 

آکادمی طراحی دبی چه امکاناتی را برای دانشجویان فراهم می کند؟

آکادمی طراحی دبی کارگاه های مجهز به ابزارها و فناوری های پیشرفته، کتابخانه ای با مجموعه وسیعی از منابع طراحی، دسترسی به نرم افزارهای استاندارد صنعتی و فضاهای اختصاصی استودیویی را برای دانشجویان ارائه می دهد تا خلاقیت خود را آشکار کنند.

 

 

آکادمی طراحی جواهرات

 

اعتبار مدرک آکادمی طراحی دبی چقدر است؟

آکادمی طراحی دبی مدرک BTEC را ارائه می دهد که "مدارک با کیفیت بالا و حرفه ای مبتنی بر دنیای واقعی کار" هستند.

این بدان معناست که یادگیرندگان BTEC دانش، مهارت ها و رفتارهایی را که کارفرمایان و دانشگاه ها به دنبال آن هستند، به کار می گیرند و آماده ورود به بازار کار میشوند.

 

دفتر آکادمی طراحی طلا و جواهر دبی کجاست؟

این آکادمی در برج الماس جائیکه دفتر مرکزی منطقه چند کالای دبی (DMCC) ، خانه الماس دبی و بورس قراردارد ، مستقر است و به نوعی در قلب صنایع طلا و الماس دبی واقع شده است.

DDA از زمان راه اندازی خود تقریباً 300 دانش آموز را با موفقیت آموزش داده است.

 

 

آکادمی طراحی جواهرات

 

طراحی سکه های دوبی توسط دانشجویان آکادمی طراحی

در سال 2022 DDA تفاهم نامه ای را با ضرابخانه دوبی امضا کرد تا به دانشجویان فرصت طراحی سکه های ضرب شده را بدهد.

 

نحوه عضویت در آکادمی طراحی جواهرات دوبی

برای درخواست عضویت در آکادمی طراحی دبی، کافی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و فرم درخواست عضویت آنلاین را پر کنید. پس از ارسال، تیم پذیرش درخواست شما را بررسی می کند و با دستورالعمل های بیشتر با شما تماس می گیرد.

آدرس وب سایت آکادمی طراحی جواهرات دبی : www.dubaidesignacademy.com

 

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه