اقتصاد|سنگ های قیمتی

آشنایی با جامع ترین مرجع قیمت گذاری جواهرات و سنگ های قیمتی در جهان

آشنایی با جامع ترین مرجع قیمت گذاری جواهرات و سنگ های قیمتی در جهان
لینک کوتاه کپی شد

"راهنمای جواهرات" GemGuide جامع ترین نشریه قیمت گذاری در صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی است که هر دوماه یکبار منتشر میشود و مرجع قیمت گذاری و ارزیابی سنگ های قیمتی در بیش از 40 کشور دنیا است.

به گزارش طلانیوز: نشریه GemGuide به عنوان راهنمای قیمت گذاری سنگ های قیمتی در سال 1982 توسط ریچارد دراکر به صنعت جواهرات معرفی شد. در سال 1985، قیمت عمده فروشی الماس نیز به این نشریه اضافه شد و آن را به جامع ترین راهنمای قیمت گذاری در صنعت گوهرسنگ ها و جواهر تبدیل کرد. شرکت "دنیای بین المللی جواهرات" Gemworld International که به‌عنوان پیشرو در صنعت برای قیمت‌گذاری سنگ‌های قیمتی و اطلاعات بازار شناخته می‌شود، برای ارزیابی در بیش از 40 کشور توسط جواهرسازان و به عنوان مرجع در پرونده‌های حقوقی مربوط به ارزش‌گذاری استفاده می‌شود.

نسخه چاپی این نشریه هر دوماه یکبار منتشر میشود.اما برای ارزیابی قیمت گوهرسنگها نرمافزار خوبی را هم این شرکت معرفی کرده است.

خدمات شرکت راهنمای جواهرات چیست؟

نشریه GemGuide را برای قیمت گذاری گرانبهاترین جواهرات جهان دریافت کنید. ارائه قیمت عمده سنگ های قیمتی، نرم افزارهای ارزیابی، آموزش و ابزارهای ارزیابی برای صنعت جواهرسازی از جمله خدمات این شرکت است.

نرم افزار قیمت گذاری جواهرات و سنگ های قیمتی

درسال 2019 نرم افزار (GAS) GemGuide Appraisal Software پیشرفته ترین نسخه خود را منتشر کرد که دارای یک الگوی حرفه ای برای تمام کسانی است که با قیمت گذاری سنگ های قیمتی سروکار دارند.

کارگاه های آموزشی قیمت گذاری و ارزیابی سنگ های قیمتی

Gemworld International کلاس‌های آموزشی را ارائه می‌کند که توسط Çiğdem Lüle، PhD، FGA، GIA GG طراحی و تدریس می‌شوند. هدف از این دوره ها ارائه دانش عملی مختص چالش های قیمت گذاری و شناسایی بازار جواهر است. این برنامه ها برای تمرین گوهرشناسان، ارزیابان و متخصصان صنعت که به خرید، فروش و ارزیابی سنگ های قیمتی می پردازند، طراحی شده است.

استاندارد معیار برای عمده فروشی سنگ های قیمتی

این نشریه با بیش از 40 سال تحقیق در مورد روند قیمت عمده فروشی سنگ های قیمتی ، به استانداردی قابل اعتماد برای قیمت گذاری عمده فروشی مستقل، مبتنی بر بازار و دقیق تبدیل کرده است. GemGuid هر دو ماه یکبار با به‌روزرسانی‌های قیمت های آنلاین منتشر می‌شود، هر زمان که نوسانات بازار ضمانت تغییر کند.

آشنایی با سردبیر مجله راهنمای جواهرات

برکن برانستراتور برای نزدیک به دو سال سردبیر این نشریه بوده است. او که در نیویورک مستقر است، قبلاً نه سال را در National Jeweller گذراند که هفت سال آن را به عنوان سردبیر ارشد سنگ های قیمتی بوده است. برانستراتور در سال 2019 نامزد جایزه Gem Award برای برتری رسانه ای شد.

تعریف سنگ های قیمتی رنگی

اصطلاح سنگ قیمتی gemstone به هر یک از صدها ماده معدنی طبیعی (الماس، یاقوت، یاقوت کبود، و غیره) و مواد آلی (کهربا، مروارید، عاج، مرجان و غیره) که برای زینت یا نمایش شخصی استفاده می‌شوند، اطلاق می‌شود. زیبایی، کمیاب بودن و دوام از ویژگی های اصلی یک ماده جواهر است. زیبایی یک گوهر از درخشندگی، آتش، درخشش و رنگ آن ناشی می شود. نادر بودن یا در دسترس بودن یک جواهر کنترل بیشترین تأثیر را در ارزش آن دارد. دوام به ترکیبی از سختی (توانایی مقاومت در برابر خراش)، چقرمگی (قابلیت مقاومت در برابر شکستن) و پایداری (توانایی مقاومت در برابر تغییرات شیمیایی یا فیزیکی ناشی از گرما، نور یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی) اشاره دارد.

تقریباً 5300 ماده معدنی مختلف و ده ها ماده آلی شناخته شده وجود دارد. با این حال، کمتر از صد مورد به عنوان سنگ های قیمتی یا مواد زینتی برای استفاده در جواهرات در نظر گرفته می شود و کمتر از 50 مورد به عنوان رایج در نظر گرفته می شود.

روش قیمت گذاری گوهرسنگ ها در سایت مرجع قیمت گذاری جواهرات

برای اطلاع از قیمت گذاری عمده سنگ های قیمتی میتوانید وارد سایت GemGuide شده و با ثبت نام در این سایت از اشتراک ماهانه یا سالانه سایت جهت اطلاع از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

آدرس سایت مرجع قیمت گذاری جواهرات: https://www.gemguide.com/

سنگ مالاکیت

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه