افزایش صادرات طلای ساخت ایتالیا به ترکیه در سال ۲۰۲۴

صادرات طلاوجواهرات ایتالیا ۵۹ درصد رشد کرد

صادرات طلاوجواهرات ایتالیا ۵۹ درصد رشد کرد
لینک کوتاه کپی شد

صادرات مصنوعات طلا و جواهر ساخت ایتالیا به ترکیه در سال ۲۰۲۴ به دلیل عوامل مختلف از جمله افزایش عوارض محلی ترکیه بر واردات طلای خام که منجر به افزایش واردات طلای نیمه ساخته شده به ترکیه شد، به شدت افزایش یافت.

به گزارش طلانیوز: به نقل از جولری اوتلوک ، صادرات طلاسازی، نقره‌سازی و جواهرات تولیدی ایتالیا در پنج ماهه اول سال 2024 از نظر ارزش 59.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت و به 6.93 میلیارد یورو رسید.

صادرات مصنوعات طلای ساخت ایتالیا به ترکیه به دلیل عوامل مرتبط با تغییر مسیرهای عرضه ناشی از جنگ در اوکراین و همچنین افزایش عوارض محلی ترکیه بر واردات مواد خام طلا که منجر به افزایش واردات طلای نیمه ساخته شده به ترکیه شد، به شدت افزایش یافت.

بر اساس آخرین داده‌ها، صادرات طلاسازی، نقره‌سازی و جواهرات تولیدی ایتالیا از نظر ارزشی به بازارهای کلیدی مانند ایالات متحده و امارات متحده عربی در پنج ماه اول سال 2024 افزایش یافته است.

نمایشگاه طلا و جواهرات ویچنرا ۲۰۲۴

نمایشگاه جواهرات طلای Vicenzaoro که دو بار در سال برگزار می‌شود، که نسخه فعلی آن از 6 تا 10 سپتامبر 2024 برگزار می‌شود، مجرای حیاتی برای صادرات جواهرات ساخته شده در ایتالیا "ساخت ایتالیا" است که استانداردهای بالای صنایع دستی و آخرین فن آوری های تولید را در خود جای داده است.

ویچنزا در شمال شرقی ایتالیا محل برگزاری نمایشگاه جواهرات و ساعت ویچنزائورو است که از 6 تا 10 سپتامبر 2024 برگزار می شود.

ایتالیا

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه