اقتصاد|طلا

تلفیق ربان و جواهرات درخششی نو در طراحی جواهرات

تلفیق ربان و جواهرات درخششی نو در طراحی جواهرات
لینک کوتاه کپی شد

این برند جواهرات مستقر در نیویورک در جدیدترین پیشنهاد خود به روبان دوزی قدیمی رنگ و بوی تازه ای بخشیده است.

به گزارش طلانیوز: هنگامی که امیلی ساتلوف، بنیانگذار Larkspur & Hawk، چندین دهه پیش شروع به جمع‌آوری روبان‌های قدیمی کرد، نمی‌دانست که چگونه می‌خواهد از آنها استفاده کند. او می‌گوید: «تنها در چند سال گذشته بود که به این فکر افتادم که آنها را در مجموعه Larkspur & Hawk بگنجانم.

این طراح که از سال 2008 کار دستی جواهرات را آغاز کرد، عشق خود به عتیقه جات را با حس مدرن در قطعاتش اضافه کرد. او از تکنیک فویل کردن رایج در دوران گرجستان استفاده می‌کند، به موجب آن فویل‌های فلزی در پشت سنگ‌های قیمتی قرار می‌گیرند تا رنگ و درخشش آن‌ها را افزایش دهند – که باعث شد ایده انجام کاری مشابه با روبان‌هایی که او جمع‌آوری کرده بود، انجام دهد.

برای مجموعه جدید برند ریبون، از روبان‌ها برای خط‌کشی در زیر سنگ‌های کوارتز وجهی استفاده می‌شود و به قطعات ظاهری منحصربه‌فرد.

روبان و طلا

این مجموعه شامل 15 قطعه است که پنج مورد از سیلوئت های محبوب Larkspur & Hawk، از جمله گردنبندهای ریویر و گوشواره های دکمه ای را به نمایش می گذارد. هر قطعه دارای سنگ‌های کوارتز سفید است که در نقره استرلینگ طلای زرد یا نقره استرلینگ سفید شسته شده با روکش رودیوم میباشند.

روبان فرانسوی با دست برش میخورد همراه با یک حلقه گل صورتی ظریف روی زمینه آبی ملایم، صورتی کم رنگ یا سفید که در زیر سنگ ها قرار داده شده است و گلدوزی ظریف را بیشتر نمایان میکند. ترفند این است که اطمینان حاصل کنید که هر روبان ضخامت مناسبی دارد تا سنگ ها متناسب آن گذاشته و چیده شوند و مطمئن شوید که الگوی آن با سنگ مطابقت دارد.

"قهرمان" این مجموعه، گردنبند Lily Sampler Rivière است که دارای سنگ های کوارتز بیضی شکل و سفید است که با مجموعه ای از 23 روبان رنگارنگ عتیقه فرانسوی که در طول سال ها توسط Satloff جمع آوری شده اند، به نمایش گذاشته شده است.

طراح این برند می گوید: «مطمئنم که علاقه من به [روبان] ناشی از عشق من به هنرهای تزئینی است. روبان‌ها 200 سال پیش نقش مهمی در لباس‌ها و دکوراسیون داخلی داشتند و به ندرت در ردیف اصلی تزئینات بودند، برای مجموعه Larkspur & Hawk Ribbon، من می‌خواستم روبان‌ها نقطه کانونی و داستان اصلی باشند، زیرا این روبان‌های عتیقه زیبا که به زیبایی هم طراحی شده‌اند، شایسته درخشش هستند.»

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه