قیمت بیت کوین | افزاریش قیمت قیمت بیت کوین

حرکت بیت‌کوین به سطح ۲۹ هزار دلار

حرکت بیت‌کوین به سطح 29 هزار دلار
لینک کوتاه کپی شد

به دنبال جهش اخیر قیمت بیت‌کوین به سطح 30 هزار دلار، این رمزارز بار دیگر در مسیر صعودی قرار گرفته و کارشناسان معتقدند قیمت آن در روزهای آینده از سطح 29 هزار دلار نیز عبور می‌کند.

به گزراش طلانیوز: قیمت بیت‌کوین طی امروز چهارشنبه (26 مهر) تا 28 هزار و 817 دلار افزایش یافت، چراکه تغییرات در صندوق قابل معامله قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین در آمریکا، هیجان سرمایه‌گذارانِ امیدوار به افزایش قیمت‌ها را به همراه داشته است.

به نوشته کوین‌دِسک، بیت‌کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال، در 24 ساعت گذشته با رشد 2/8 درصدی قیمت همراه شده که بالاترین میزان آن در دو ماه گذشته است. بیت‌کوین همچنین شاهد بیشترین رشد قیمت در میان سایر ارزهای دیجیتال اصلی بوده است. این پیشروی قیمت باعث شده میزان افزایش قیمت این رمزارز طی یک هفته اخیر به حدود 7 درصد برسد.

شرکت مطرح «فیدلتی» که در زمینه مدیریت دارایی‌ها فعالیت می‌کند، به شکل رسمی تغییراتی در اپلیکیشن صندوق قابل معامله قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین خود موسوم به «وایز اُریجین بیت‌کوین تراست» (Wise Origin Bitcoin Trust) ایجاد کرد. این تغییر پس از آن اتفاق افتاد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این پرسش را مطرح کرد که با وجود محیط نظارتی متزلزل در رابطه با ارزهای دیجیتال، این اپلیکشین‌ها چگونه قرار است از مشتریان در برابر خطرات موجود و از دست رفتن سرمایه محافظت کند.

کارشناسان اعلام کردند این تغییرات نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان اپلیکشین‌های صندوق قابل معامله بیت‌کوین در حال رایزنی مستمر با کمیسیون بورس و اوراق بهادار هستند تا بتوانند مجوز فعالیت این نرم‌افزارها را از کمیسیون یادشده بگیرند؛ همین امر باعث امیدواری سرمایه‌گذاران و روند صعودی بیت‌کوین شده است.

برخی شرکت‌ها انتظار دارند در صورتی که این نرم‌افزارها تأیید شوند،‌ دست‌کم 1 تریلیون دلار سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال وارد می‌شود. در حال حاضر ارزش بازار رمزارزها 1/1 تریلیون دلار است.

به تازگی انتشار خبری مبنی بر تأیید یک اپلیکیشن صندوق قابل معامله بیت‌کوین باعث شد قیمت این ارز دیجیتال با جهش 10 درصدی به 30 هزار دلار برسد.

برخی تحلیل‌گران معتقدند قیمت بیت‌کوین در روزهای آینده به دلیل افزایش حجم معاملات و علاقه خریدارانِ جدید ارزهای دیجیتال به بیت‌کوین، تا 29 هزار و 400 دلار نیز افزایش خواهد یافت.

 

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز چهارشنبه (26 مهر) از 28 هزار و 273 دلار تا 28 هزار و 876 دلار نوسان داشته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت اخیر 14 میلیارد و 69 میلیون دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته گذشته 4/48 درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 1562 تا 1583 دلار نوسان داشته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر 5 میلیارد و 10 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته با افزایش بسیار کمی همراه شده است.

 

/منبع: اکوایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه