// کد مطلب: ۱۵۲۰۹۴

رپرتاژ اگهی

روش های حذف لکه رنگ از روی لباس

روش های حذف لکه رنگ از روی لباس
لینک کوتاه کپی شد

حذف لکه رنگ از روی لباس یکی از مشکلات رایج برای کسانی است که به لباس های خود اهمیت زیادی می دهند. هر رنگی که روی لباس بریزد به سختی پاک می ‌شود و در خانه انجام این کار تقریبا غیرممکن بنظر می رسد. اما در این مقاله نحوه پاک کردن لکه های رنگ را از لباس ها برای بازگرداندن آن به ظاهر اصلی خود ذکر کرده ایم.

نحوه حذف لکه رنگ از روی لباس

استفاده از تربانتین، نفت یا استون

برای حذف لکه رنگ از روی لباس ، ابتدا آن را با تربانتین، نفت یا استون مرطوب کنید و سپس با یک پد پنبه ای آغشته به آمونیاک آن را بمالید تا لکه کاملا از بین برود.
قبل از از بین بردن لکه، این قانون را در نظر بگیرید که ناحیه کوچکی از پارچه را بررسی کنید که چگونه این مایعات روی آن عمل می کنند. اگر رنگ لباس ناگهان محو شود یا تغییرات غیرقابل برگشت دیگری در آن رخ دهد استفاده از این مواد چندان خوشایند نخواهد بود و ممکن است به بافت پارچه لباس آسیب برسانند.

استفاده از جوش شیرین و تربانتین

برای حذف لکه قدیمی رنگ از روی لباس می توان از جوش شیرین و تربانتین استفاده نمود . بدین منظور کافیست ابتدا لکه رنگ را با تربانتین مرطوب کنید و سپس روی آن جوش شیرین بریزید و آن را روی لکه کاملا مالش دهید و در انتها با آب گرم بشویید. اینگونه می توانید به راحتی و به طور موثری لکه رنگ قدیمی را از روی لباس خود پاک کنید.

استفاده محلول سرکه

محلول سرکه می تواند به طور موثری لکه های رنگ مبتنی بر آب، را از روی لباس حذف کند.
سرکه و آب را به نسبت مساوی مخلوط کنید.
برای از بین بردن لکه، یک پد یا پارچه پنبه ای بردارید، آن را در محلول به دست آمده آغشته کنید و روی لکه بمالید تا لکه بطور کامل محو شود.


چگونه می توان با روش های خشکشویی لکه های رنگ را از روی لباس پاک نمود؟

قبل از اینکه برای حذف لکه رنگ از روی لباس اقدامی انجام دهید ابتدا باید نوع رنگ را بدانید، زیرا هر کدام از آنها خواص متفاوتی دارند.
اگر نمی دانید چه نوع رنگی روی لباستان ریخته است . به آنچه روی قوطی رنگ نوشته شده است نگاه کنید. معمولاً روی بسته بندی اطلاعات پاک کردن لکه ها نیز مشخص می شود. یک لکه تازه را می توان با دست و با آب صابون پاک کرد. اما بهتر است لکه های خشک شده را خودتان پاک نکنید و این کار را به خشکشویی بسپارید.
نکاتی در مورد نحوه پاک کردن لکه های رنگ روی لباس وجود دارد، بدون اینکه بخواهید به متخصصان مراجعه کنید. به عنوان مثال، برای از بین بردن رنگ روغن از روی لباس، بهتر است از تربانتین استفاده شود. این حلال تهاجمی نیست و به لباس آسیب نمی رساند. هنگام کار با تربانتین، بهتر است از ماسک و دستکش استفاده کنید.
اگر خودتان نتوانستید لکه رنگ را از روی لباس حذف کنید، بهتر است از خدمات خشکشویی استفاده کنید ، جایی که متخصصان با تجربه بهترین راه حل را بر اساس وضعیت اولیه مواد انتخاب می کنند.

خشکشویی کدام لکه های رنگ را تمیز می کند؟

خشکشویی می تواند، لکه های رنگ را تا حد امکان سریع و راحت پاک کند . تکنسین های خشکشویی قادر به مقابله با آلودگی های زیر هستند:
- لکه های رنگ اکریلیک و لاتکس. چنین ترکیباتی به سرعت خشک می شوند، بنابراین اگر فرصت دارید، بلافاصله بر روی رنگ تازه یک دستمال یا حوله کاغذی بیاندازید . این امر به تکنسین های خشکشویی این امکان را می دهد تا به راحتی با آسیب ها مقابله کنند.
- آثار آنیلین . خاصیت اصلی پخش سریع رنگ ها است. اغلب از ترکیبات برای بازگرداندن رنگ های غنی محصولات پشمی استفاده می شود. مقابله با حذف چنین لکه هایی فقط در شرایط خشکشویی امکان پذیر است.
- رنگ روغن. چنین موادی خیلی سریع جذب می شوند. می توانید سعی کنید ناحیه را بشویید یا در آمونیاک خیس کنید.
بطور کلی روش تمیز کردن محصولات در خشکشویی بسته به نوع رنگ ها و همچنین جنس لبا، انتخاب می شود.

در تهران ، برای لکه بری ، سفیدشویی و خشکشویی می توانید از خدمات خشکشویی آنلاین حباب استفاده کنید.
خشکشویی تشک خوشخواب در تهران ، شستشوی مبل در منزل غرب تهران ، خشکشویی فرش در منزل و... از خدمات خشکشویی حباب است.
امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی و آنلاین ،فراهم است.

91092732 - 021 - www.hobabb.com

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت ان ندارد ....

روش های حذف لکه رنگ از روی لباس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه