// کد مطلب: ۱۶۳۹۷۹

مجلس شورای اسلامی

اعلام حمایت اصحاب رسانه از کاندیداتوری «دکتر مصطفی زندی» در انتخابات مجلس

اعلام حمایت اصحاب رسانه از کاندیداتوری «دکتر مصطفی زندی» در انتخابات مجلس
لینک کوتاه کپی شد

جمعی از اهالی رسانه با صدور بیانیه ای، حمایت خود را از «دکتر مصطفی زندی»، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری است. این روزها بیش از همیشه، چشم امید مردم شریف کشورمان به تشکیل یک مجلس کارآمد، توانا و متخصص است تا بتواند گره از کار آنها بگشاید.

تردیدی نیست که عموم مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست به گریبانند و انتظار دارند که مجلس آینده، بتواند در این مسیر اقدامات اساسی و زیربنایی انجام دهد. از سوی دیگر، همواره یکی از حوزه های مغفول در کشور ما، حوزه فرهنگ و رسانه بوده است و این ضعف اساسی را تنها کسانی می توانند برطرف کنند که از دل این حوزه برآمده باشند.

«دکتر مصطفی زندی» که از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی و از اهالی رسانه است، نه تنها در این زمینه از تخصص، توانایی و دانش کافی برخوردار است، بلکه سابقه ای طولانی از فعالیت در حوزه های اقتصادی به ویژه صنعت بیمه را هم دارد. بدیهی است که تلفیق این توانایی ها، اثرگذاری تصمیم ها را افزایش خواهد داد و بدون شک حضور چنین فردی در مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد تصمیم ساز و تصمیم گیر، بسیار مغتنم خواهد بود.

از این رو، ما به عنوان جمعی از اصحاب رسانه، حمایت خود را از کاندیداتوری «دکتر مصطفی زندی» در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می کنیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه