// کد مطلب: ۱۶۴۱۶۴

اموال تملیکی

خراسان جنوبی/ تشکیل کمیته جلوگیری از رسوب کالا گره گشا شد

خراسان جنوبی/ تشکیل کمیته جلوگیری از رسوب کالا گره گشا شد
لینک کوتاه کپی شد

مدرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی در نشست هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه فاصله بیرجند به عنوان مرکز استان را بسیار زیاد اعلام کرد و بیان داشت: در استان پهناور خراسان جنوبی دو مسیر اصلی ورود کالا از استان سیستان و بلوچستان و دیگری طبس و فردوس و را داریم که باید حمایت ویژه تری از مدیریت اموال تملیکی شاهد شویم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان خراسان جنوبی، سید مصطفی هاشمی، ضمن تشریح بازدیدهای ستادی اداره کل پایش و نظارت، خاطرنشان کرد: این که عملکرد استان از سوی ستاد سازمان زیر ذره بین قرار دارد، جای امیدواری دارد و نشان می دهد که عملکرد مجموعه همکاران بنده در این گوشه کشور، دارای اهمیتی خاص است.

وی ادامه داد: تحقق تعیین تکلیف کالاهای در اختیار اداره کل اموال تملیکی و همچنین جلوگیری از رسوب کالا با تعامل و همدلی تمام دستگاه های اجرایی مرتبط امکان پذیر است و بحمدالله در این استان، شاهد چنین وضعیتی هستیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه کمیته ای به نام جلوگیری از رسوب کالا در استان شکل گرفته است، گفت: تشکیل کمیته جلوگیری از رسوب کالا گره گشا شد و همین گره گشایی نقطه طلایی اقدامات دستگاه ها در تسریع تعیین تکلیف کالاها به شمار می رود.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه