// کد مطلب: ۱۶۴۱۶۵

اموال تملیکی

تقویت نظام اداری رهاورد بزرگ سفرهای استانی است

تقویت نظام اداری رهاورد بزرگ سفرهای استانی است
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اداره بازرسی اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: نظام اداری سازمان اموال تملیکی به واسطه مجموعه سفرهای نظارتی استانی ارتقاء خواهد یافت.

علی اصغر نظام دوست در جمع کارکنان اداره کل استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه پایان گرفتن سلسله سفرهای استانی قرار داریم، خاطرنشان کرد: تقویت نظام اداری رهاورد بزرگ سفرهای استانی است و از بزرگترین اهداف این مجموعه سفرها قلمداد می شود که همکاران بنده در اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان طراحی و عملیاتی کردند و دیگر همکاران از سایر حوزه های سازمان هم با فشردن دست ما در تحقق این مهم، کمک شایانی کردند.

نظام دوست در ادامه بیان داشت: برای شناسایی نقاط قوت و ضعف اداره های کل استانی و به منظور بهرمندی از نظام برنامه ریزی جامع چنین سفرهایی را ترتیب داده ایم.

وی ادامه داد: بهره از توان کارکنان و اشتراک تجربیات و انتقال و تجمیع آن ها به کارکنان سازمان در اقصی نقاط کشور می تواند دستاورد دیگر این سفرها باشد که تا قبل از خراسان جنوبی، بیست و هشت مرحله انجام شده و در بیست و نهمین دوره آن قرار گرفته ایم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه