// کد مطلب: ۱۶۴۱۶۶

اموال تملیکی

خراسان جنوبی/ تعامل مطلوب با مدیران استانی کلید توفیق اموال تملیکی

لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی گفت: رقم فروش اموال منقول و غیرمنقول در خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان ها پایین است اما با توجه به اینکه رسالت اصلی سازمان، تعیین تکلیف کالاها و املاک در اختیار دولت است، قدم های بزرگ و مفیدی برای ایفای این وظیفه قانونی به اهتمام کارکنان خدوم استان برداشته ایم که نتایج پرثمر آن در آتیه ای نزدیک، مشاهده می شود.

سید مصطفی هاشمی که در جمع کارکنان و در نشست مشترک با اعضای کارگروه اعزامی پایش و نظارت سازمان اموال تملیکی سخن می گفت، خاطر نشان کرد: در حوزه منقول با رشد پنج برابری مواجه هستیم که فروش را از ۲۶ به ۱۲۵ میلیارد ریال ارتقاء داده ایم.

وی ادامه داد: در حوزه املاک و مستغلات نیز فروش را به بیش از ۱۱میلیارد ریال افزایش داده ایم که همه این اتفاقات مثبت و رو به جلو از ابتدای آبان ماه امسال و مصادف با حضور بنده در کرسی خدمتگزاری به مردم در این حوزه رخ داده اند.

هاشمی در ادامه به موضوع برگزاری حراج برخط خرده فروشی هم پرداخت و گفت: از بهمن ماه، حراج خرده فروشی برخط را راه‌اندازی کردیم که سه مرحله را برگزار کرده ایم و تا پایان سال نیز در یک مرحله دیگر، کالاهای بادوام خانگی را برای فروش بدون واسطه به مردم در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ارائه می نماییم.

وی تشکیل کارگروه جلوگیری از رسوب کالا در سطح استان را اقدامی ارزشمند و کاربردی توصیف کرد و اظهار داشت: تعامل و همدلی بسیار خوبی با دستگاه‌های اجرایی در سطح استان شروع شده که کلید توفیق اموال تملیکی است و در این رهگذر با گذاردن دقت بر روی تعیین تکلیف کالاها، مباحث مربوط به سوخت و متعلقات که از موضوعات جدی قاچاق در استان و شرق کشور است را تا حدی، سامان داده ایم.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان استان، بیان داشت: از مهمترین خواسته های مدیریت و کارکنان اموال تملیکی استان، انجام قفسه بندی اصولی یگانه انبار استان، خرید کانتینرهای مورد نیاز و بازسازی و وارد مدار شدن سوله انبار سوخته است که امیدواریم بزودی این موارد محقق شوند.

هاشمی در پایان با بیان اینکه خراسان جنوبی، سومین استان پهناور کشور قلمداد می شود، تصریح کرد: در این استان، یک درصد جمعیت کشور یعنی هشتصد و ۵۰ هزار سکونت دارند که در ۱۱ شهرستان زندگی می کنند و دو گمرک بیرجند و ماهیرود در این خطه از کشور فعالیت دارند و خط مرز مشترکی هم با کشور افغانستان داریم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه