// کد مطلب: ۱۶۸۰۷۴

متاورس

متاورس باعث کاهش جرائم در زندگی خواهد شد

متاورس باعث کاهش جرائم در زندگی خواهد شد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل آکام به نقش متاورس در زندگی اشاره کرد و گفت: متاورس باعث کاهش میزان جرم و جرائم در زندگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما: هادی چلویی مدیرعامل شرکت آکام گفت: متاورس حوزه جدیدی از زندگی ماست که بر اساس آن، بسیاری از وقایع زندگی بشری دچار تغییر و تحول جدید خواهد شد. وی افزود: با توجه به ورود بسیاری از سرمایه گذاران و نیز قوانین به این حوزه، شرایط به گونه ای تغییر کرده است که باید به دقت مورد واکاوی و البته نیازمند امنیت بالا می باشد.

 وی یادآور شد: به دلیل ورود سرمایه گذاران به این حوزه، ما این مساله را از ابعاد مختلفی بررسی و تحقیق کرده و سیستمی ایجاد کردیم تا قوانین را حاکمیتی اجرا کنیم که مورد تایید باشد. ما نیروی حاکمیتی داریم داخل متاورس برای همین دغدغه ها بر اساس همین امر رفع خواهد شد. متاورس تجلی رویاست و بنابراین می تواند انعکاس یک جریان واقعی باشد که منجر به کاهش جرائم شود.

مدیرعامل آکام تصریح کرد: بلاکچین ها هم نمی توانند از کلاهبرداری ها جلوگیری کنند، اما ما به جرات می توان گفت که امنیت هایی که توسط ما ایجاد شده است بسیار بالاست به طوری که عملا باید یک تیم 35 نفره در مدت 700 هزار سال بتوانند آن را از بین ببرند.

چلویی به حضور افراد متخصص در این زمینه در شرکت آکام اشاره کرد و اظهار داشت: در مورد پلتفرم ما علمی کار شده است و از سال 1387 من تحقیقات گسترده ای انجام دادم که در حال حاضر به ثمر رسیده است.

لازم به ذکر است همایش متاورس ایرانی با عنوان "کاربرد متاورس در ارتباطات" پنجشنبه 4 مرداد ماه به همت انجمن روابط عمومی ایران با همکاری شرکت اندیشمندان آکام گوهر در سالن همایش های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با سخنرانی پروفسور علی اکبر جلالی استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران

، حمید رضا پرور مدرس ارتباطات و عطاء ا... ابطحی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد .

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه