// کد مطلب: ۱۶۹۴۶۸

معرفی جدیدترین مدل سیتیزن در سال ۲۰۲۴؛

رونمایی از جدیدترین مدل ساعت سیتیزن در جشن صد سالگی این غول ژاپنی

رونمایی از جدیدترین مدل ساعت سیتیزن در جشن صد سالگی این غول ژاپنی
لینک کوتاه کپی شد

برند جهانی ساعت سیتیزن به مناسبت صدمین سالگرد اولین ساعت با برند CITIZEN ، از عرضه یک مدل ویژه تحت مجموعه سری 8 خود خبر داد. مدل جدید 880 Mechanical امکان نمایش زمان را در حداکثر سه منطقه زمانی مختلف دارد و تا 100 متر زیر آب مقاوم است.

به گزارش طلانیوز: سال 2024 یک قرن کامل از ساعت‌های با برند Citizen را نشان می‌دهد. این غول ژاپنی در سالگرد ساخت اولین ساعت خود توجه همگان را به مجموعه اسپرت و جذاب سری 8 معطوف کرده است.

CITIZEN Watch مدل جدیدی را تحت مجموعه ساعت های مکانیکی سری 8 خود عرضه می کند که با نشان دادن قدرت تولید حرکت و استفاده چشمگیر از پرداخت های غیرمتعارف، یکی از قوی ترین و از لحاظ بصری GMT ​​های این برند در سال های اخیر را ارائه داده است.

قیمت و زمان عرضه جدیدترین مدل ساعت سیتیزن

تنها 2200 نمونه از این ساعت ساخته خواهد شد و در سپتامبر 2024 از طریق نمایندگی های مجاز در دسترس خواهد بود. قیمتی که برای این مدل ویژه درنظر گرفته شده است 1995 دلار آمریکا است.

ویژگی های جدیدترین مدل سیتیزن

این مدل با ساختاری دو تکه به امضای خط تولید 880 Mechanical تبدیل شده است. رنگ‌های خاکستری و آبی متضاد ظاهری چشم نواز برای آن ایجاد می‌کنند که طراحی منحصر به فردی را که مختص مدل‌های سری 8 است، برجسته می‌کند. دستبند یکپارچه متصل به قاب بدون بند نیز همان رنگ های خاکستری و آبی را بازتاب می دهد. صفحه مرواریدی با درجه بندی آبی چشمگیر نهایت زیبایی این ساعت را نشان میدهد.

این مدل مجهز به یک عملکرد GMT است که امکان نمایش زمان را در حداکثر سه منطقه زمانی می دهد. عملکرد GMT اجازه می دهد تا عقربه ساعت را آزادانه و بدون تأثیر بر عقربه های دقیقه و ثانیه تا 24 ساعت تنظیم کنید. عقربه ساعت را می توان در واحدهای یک ساعت به جلو یا عقب برد تا زمان محلی را نمایش دهد و برای تعطیلات خارج از کشور و سفرهای کاری مناسب است.

این ساعت همچنین دارای مقاومت مغناطیسی برای حفظ دقت ساعت با کاهش اثرات میدان های مغناطیسی تولید شده توسط تلفن های هوشمند و تبلت ها در جامعه دیجیتال ما است. قاب شفاف پشتی، قلب تپنده ساعت را نشان می دهد.

ساعت

منبع:گلدنیوز

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه