// کد مطلب: ۱۵۶۳۱۸

اختصاصی طلانیوز | بانک صادرات

مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در بازسازی عتبات عالیات

مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در بازسازی عتبات عالیات
لینک کوتاه کپی شد

کارکنان بانک صادرات ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اعتقادی خود و به‌منظور مشارکت در امر خیرخواهانه و خداپسندانه بازسازی عتبات عالیات، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اهدا کردند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری طلانیوز ، عمران و آبادانی عتبات مقدسه می تواند نقش سازنده ای در گسترش و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی، اسوه قراردادن ائمه اطهار(ع) و تمسک به سیره آن بزرگواران برای عموم مردم داشته باشد .

از این رو کارکنان بانک صادرات ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اعتقادی خود و به‌منظور مشارکت در امر خیرخواهانه و خداپسندانه بازسازی عتبات عالیات مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای این امر اهدا کردند.

گفتنی است ، سال های گذشته این مبالغ از محل وجوه جمع‌آوری شده جهت بازسازی و گسترش بارگاه ملکوتی ائمه اطهار در نجف اشرف، ‌کربلای معلی، کاظمین و سامرا هزینه می شد و امسال هم ستاد بازسازی عتبات عالیات جزئیات نحوه هزینه کرد کمک های مردمی را اعلام می کند.

اهمیت ورود کارکنان بانک صادرات به بازسازی عتبات عالیات از آنجایی است که می تواند مشوقی برای حضور و کمک عموم مردم هم باشد، همانطوری که در سال های گذشته حضور پررنگ بانک صادرات ایران در بازسازی عتبات عالیات به مشارکت سایر نهادها و مردم ختم شد.

همچنین باید توجه داشت که بانک صادرات به عنوان یکی از  بانک هایی که بیشترین تعداد شعب را در سطح کشور دارد و از زیرساخت‌های قوی و گسترده الکترونیکی بهره‌مند است ، گزینه مناسبی برای جذب کمک مردم و خیرین به بازسازی عتبات عالیات است، زیرا از طریق ATM های این بانک  هم امکان واریز وجه برای کمک به عتبات عالیات وجود دارد.

این نخستین بار نیست که همکاران بانک صادرات ایران  به بازسازی عتبات عالیات کمک می کنند بلکه در سال های گذشته هم خرید برخی از لوسترهای حرم امام حسین(ع) و درهای حرم و بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  از محل کمک‌های نقدی همکاران بانک صادرات تامین شده است.

قابل ذکر است که در واقع از بهترین کارها برای الفت و اتحاد میان شیعیان عراق و ایران ساخت و بهسازی عتبات عالیات توسط ایرانیان است و این کار علاوه بر اجر و ثواب معنوی از زوایایی دیگر نیز قابل تأمل است و باعث تقویت ارتباطات فرهنگی و مذهبی میان مردم ایران و عراق در مقابل اقدامات ضد دینی و مذهبی می شود .

باید این نگاه در جامعه اصلاح شود تا نگاه رایج ما این باشد که کمک به بازسازی عتبات عالیات به معنای کمک به سعادت و عاقبت‌ به‌خیری و برکت زندگی خود ما است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه