// کد مطلب: ۱۵۶۳۷۲

مدیر اجرایی کارخانه تک ماکارون خبر داد؛

ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیا با همکاری بانک صنعت و معدن

ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیا با همکاری بانک صنعت و معدن
لینک کوتاه کپی شد

نفری با بیان اینکه تا یک ماه آینده روزانه ۷۵۰ تن انواع محصولات ماکارونی را تولید می کنیم، گفت: با ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیا محصولات جدید از خانواده اسنک، بادام زمینی، شکلات مغزدار و پور کیک و ... را به سبد غذایی اضافه خواهیم کرد.

به گزارش طلانیوز و به نقل از نبض اقتصاد آنلاین ، مدیر اجرایی کارخانه تک ماکارون در بازدید خبرنگاران از این مجموعه با بیان اینکه خطوط تولید ماکارونی تک در زمان شروع فعالیت با تامین مالی بانک صنعت و معدن ایجاد گردید و در ابتدای کار با دو خط تولید فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: با دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن و بعد از افزایش سهم بازار داخلی و توسعه صادرات، افزایش خطوط تولید را دنبال کردیم.

نفری با بیان اینکه از دو سال پیش موضوع خرید خط جدید را دنبال کردیم، افزود: انشالله تا یک ماه آینده ۷۵۰ تن انواع محصولات ماکارونی را تولید می کنیم و خانواده اسنک، بادام زمینی، شکلات مغزدار و پور کیک را به سبد غذایی اضافه می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر ظرفیت داخل نگاه صادراتی هم داریم، اظهار کرد: در حال حاضر به ۲۷ کشور دنیا صادرات داریم و حتی به کشورهای صاحب این صنعت هم تولیدات خود را صادر کرده ایم و در بازار جهانی رقابت می کنیم.

مدیر اجرایی کارخانه تک ماکارون با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی با کمک بانک ها می توانند رشد کنند، اظهار کرد: در سال های اخیر تک ماکارون با تامین مالی  بانک صنعت و معدن توانسته است دومین خط پرظرفیت دنیا را ایجاد کند که از شرکت بولر خریداری شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: افتخار ما این است که با کمک بانک ها  من جمله بانک صنعت و معدن توانسته ایم این پروژه را پیش ببریم.

همچنین  زند مدیر بانک صنعت و معدن استان البرز در ادامه این نشست  با اشاره به اینکه خطوط تولید ماکارونی تک در زمان شروع فعالیت با تامین مالی بانک صنعت و معدن ایجاد گردیده است و با تغییر سهامداران همچون گذشته این بانک نسبت به تامین مالی مورد نیاز شرکت تک ماکارون در جهت حفظ اشتغال موجود اقدامات لازم را بعمل آورده گفت : مجموعه تک ماکارون از ابتدای کار با بانک صنعت و معدن همکاری داشته است و  این شرکت هم اکنون از برندهای خوب ملی محسوب می شود که در تامین نیاز ماکارونی کشور نقش موثری دارد.

2-18-800x533

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه